Gå til innhold

Hva er din rareste rekord?

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har spist 18 pizzastykker fra peppes i ett måltid. Hver pizza er delt opp i 6 stykker, og det er normalt store pizzaer. Så det blir 3 hele pizzaer. gjett om jeg var mett. (kompisen min greide forresten 19, vi kappåt).

Det kunne ikke vært bra for magen din å kapp ete så mye mat. :ohmy:

Lenke til kommentar
rareste rekorden.. uhm.. spist 15 brødskiver ( et helt brød ) på et måltid, deretter drukket 1.5L cola på styrten. Alt gjort på 7 minutter.. :p ( fikk 3,000kr for å gjøre det.. ;) )

Hvordan faen får du til å spise ett brød på 7 min samt drikke 1,5 liter cola like etter måltidet??? :hmm: 2 skiver i minuttet det, ++. ;):ermm:

Lenke til kommentar
Jeg er den lokale dritekongen!

- Åpne baderomsdøren

- lukke igjen

- låse

- åpne toalett skål

- ta ned buksa

- drite ferdig

- tørke

- vaske meg på hendene

- tørke hendene

- låse opp døren

- åpne døren

- ute av badet!

Alt sammen på 30.8 sekunder :w00t:

Jeg trakk selvfølgelig ikke ned. Slik at kameratene mine fikk se beviset.

Edit: Jeg ble nesten slått av en kompis i sommerferien. Hans tid lyder 31.2 sekunder. Ganske nærme, men ikke nærme nok.

Herlig.

Hva vil jenka si forresten?

Lenke til kommentar
Hahaha, jeg har hoppa 13 meter med akebrett :D

Åssen fikk du til det da? jaja dette var nå minst 10 år siden da. jeg hadde nå fokus på å overleve jeg. Kunne ha slått alles rekord med å hoppe ned hoppbakken, men det krever en fin landing i unnarennet... :D

Vi lagde et hopp i en lang og bratt bakke. Lagde ikke hoppet for stort, da ville vi hoppet for høyt... Og snøen ovenfor hoppet tråkket vi knallhard så vi fikk en helvetes fart. Satt på huk på akebrettet så det gikk an å satse på hoppkanten.

Fylte på med snø i unnarennet så landingen ikke ble for hard :)

Nå fikk jeg lyst å kjøre akebrett igjen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...