Gå til innhold

Hva er din rareste rekord?

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite.  :cool:

Vanlig kost for meg det... Driter ikke mer enn ei gang i uka ca... Noenganger 2 hvis det har vært pizza på gang... :p

oida, det kan umulig være bra?

Lenke til kommentar
Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite.  :cool:

Vanlig kost for meg det... Driter ikke mer enn ei gang i uka ca... Noenganger 2 hvis det har vært pizza på gang... :p

oida, det kan umulig være bra?

virker ikke bra nei... men husk på at det ofte er mye vann i maten man spiser.

men å gå uten drikke i mer enn 2-3 dager kan være helseskadelig.

Lenke til kommentar
Hahaha, jeg har hoppa 13 meter med akebrett :D

Åssen fikk du til det da? jaja dette var nå minst 10 år siden da. jeg hadde nå fokus på å overleve jeg. Kunne ha slått alles rekord med å hoppe ned hoppbakken, men det krever en fin landing i unnarennet... :D

Lenke til kommentar

Merkeligste hopp på ski: :p

Hoppet med "skia på ryggen" over noen trær for så å lande på en måte slik at skia falt av og rant rett videre, mens jeg stod til livet i våt påskesnø.

25.jpg

Råeste fall:

En binding knuste når jeg stod i bånn hockey, jeg fortsatte ca. 200 meter til med kun 1 ski uten problemer. Men så tok foten som ikke hadde ski tak i snøen og gjorde at jeg føyk kast i kast nedover. Kan tenke meg at jeg rulla flere ganger da enn jeg har gjort på andre fall til sammen. Merkelig nok gikk det godt, så når kameratene kom og lo så gliste jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...