anon12234 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Pumpa penis 26 ganger mens jeg hold pusten. hva mener du med pumpa? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 rekordtrynings på sykkel (video) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 -Stå i over 20 minutt å kikke inn i kjøleskaped(vurdere hva jeg ville ha) -Spille assorterte fps spill ca 70 timer i strekk Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har runka i 6 timer Jeg har fått 10 orgasmer på en dag. That`s it. Sikkert interessant å vite. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg har hoppa 5 meter med akebrett.. herlig landing vel å merke. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hahaha, jeg har hoppa 13 meter med akebrett Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 LOL... hehehe morsom du.. Min rareste rekord er vel å snuse flest spegler på ein dag,,, 4 stk 28 års ulykke.. Den forstod jeg ikke. Snuse spegler? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det skal nok være spise snegler Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 12 skiver bringebærsyltetøy på et måltid. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ake i 90 km/t på et snowboard (for å så falle av og slå meg noe *******) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. Vanlig kost for meg det... Driter ikke mer enn ei gang i uka ca... Noenganger 2 hvis det har vært pizza på gang... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 rekordtrynings på sykkel (video) Åssen gassbokser har dere brukt på de andre videoene, og hvordan? Sånt ser jo morro ut... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. Vanlig kost for meg det... Driter ikke mer enn ei gang i uka ca... Noenganger 2 hvis det har vært pizza på gang... oida, det kan umulig være bra? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. Vanlig kost for meg det... Driter ikke mer enn ei gang i uka ca... Noenganger 2 hvis det har vært pizza på gang... oida, det kan umulig være bra? virker ikke bra nei... men husk på at det ofte er mye vann i maten man spiser. men å gå uten drikke i mer enn 2-3 dager kan være helseskadelig. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) rareste rekorden.. uhm.. spist 15 brødskiver ( et helt brød ) på et måltid, deretter drukket 1.5L cola på styrten. Alt gjort på 7 minutter.. ( fikk 3,000kr for å gjøre det.. ) Endret 4. november 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hahaha, jeg har hoppa 13 meter med akebrett Åssen fikk du til det da? jaja dette var nå minst 10 år siden da. jeg hadde nå fokus på å overleve jeg. Kunne ha slått alles rekord med å hoppe ned hoppbakken, men det krever en fin landing i unnarennet... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Merkeligste hopp på ski: Hoppet med "skia på ryggen" over noen trær for så å lande på en måte slik at skia falt av og rant rett videre, mens jeg stod til livet i våt påskesnø. Råeste fall: En binding knuste når jeg stod i bånn hockey, jeg fortsatte ca. 200 meter til med kun 1 ski uten problemer. Men så tok foten som ikke hadde ski tak i snøen og gjorde at jeg føyk kast i kast nedover. Kan tenke meg at jeg rulla flere ganger da enn jeg har gjort på andre fall til sammen. Merkelig nok gikk det godt, så når kameratene kom og lo så gliste jeg også. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 rareste rekorden.. uhm.. spist 15 brødskiver ( et helt brød ) på et måltid, deretter drukket 1.5L cola på styrten. Alt gjort på 7 minutter.. ( fikk 3,000kr for å gjøre det.. ) 3000? veddet du eller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 det må ha vært en tam og livløs cola Er ikke så lett å styrte 1,5 liter med cola. Men for dere som svelger bare en gang i prossessen er det vel greit, men det klarer ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå