hanszpett Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sove i over 20 timer i strekk. Ikke etter LAN. Min er 22,5 timer. Men ble vekket en gang da. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Låne snowboard av kameraten min ta fart sikte på hoppet våkne på sykehus 2 dager senere slå den ! Første gang jeg kørte helikoper og så var jeg bevisstløs! ARGH. Det er det mest irriterende. Heldigvis er jeg like hel... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Spille gjennom HL2 på 9 timer i strekk. Medium vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 eeeeh.. fikk dama mi til å få orgasme rundt 22 ganger på en halv dag.. drukket halvannen liter vann på halvannet min! <-- kanskje ikke så fort, men det er utrolig hvor dårlig man blir etterpå! dum rekord: ligget med dama mi i 45 min uten å komme!! hva er galt med meg? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 dum rekord: ligget med dama mi i 45 min uten å komme!! hva er galt med meg? Hva er så negativt med den? Likte hu det ikke kanskje? Tror jeg brukte en time på å komme ei gang... Kvinna likte det i værtfall.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) dum rekord: ligget med dama mi i 45 min uten å komme!! hva er galt med meg? Hva er så negativt med den? Likte hu det ikke kanskje? Tror jeg brukte en time på å komme ei gang... Kvinna likte det i værtfall.. haha! det gjorde vaffal ikke henne noe!! jeg hater mer det at jeg ALDRi kommer når jeg gjør det =s Endret 18. november 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå