stigad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Låg bak en Herreløs bil (100 år gammel dame) 7-8 kilometer med blålys og sirener, hun kjørte i 40-50-60 kmt. og svingte ut i veien hver eneste gang jeg prøvde meg. Endret 15. november 2004 av stigad Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Låg bak en Herreløs bil (100 år gammel dame) 7-8 kilometer med blålys og sirener, hun kjørte i 40-50-60 kmt. og svingte ut i veien hver eneste gang jeg prøvde meg. utrykningspersonell? ellers... hm. nei, jeg tror ikke jeg har noen spesielle rekorder. Jeg kunne lese når jeg var 2 eller noe sånt, da... og jeg har lest "the ultimate hitchhiker´s guide" på 8 dager. ooog. hm. JO: jeg har evnen til å få serieorgasmer... tror ikke det er så mange menn som har deb evnen Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Låg bak en Herreløs bil (100 år gammel dame) 7-8 kilometer med blålys og sirener, hun kjørte i 40-50-60 kmt. og svingte ut i veien hver eneste gang jeg prøvde meg. utrykningspersonell? ellers... hm. nei, jeg tror ikke jeg har noen spesielle rekorder. Jeg kunne lese når jeg var 2 eller noe sånt, da... og jeg har lest "the ultimate hitchhiker´s guide" på 8 dager. ooog. hm. JO: jeg har evnen til å få serieorgasmer... tror ikke det er så mange menn som har deb evnen Nei ingen MENN kan det Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Klart å høre på "Badger-sangen" i halvannen time. Jeg har klart 2,5 I'M NR.1! Kom igjen alle sammen! I'M NR.1! I'M NR.1! I'M NR.1! Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei ingen MENN kan det vel, jeg kan. Om du mener jeg ikke er mann nok, så er det ditt problem. eller du kan komme med en definisjon på "mann" som jeg ikke har hørt før. tror 12 er rekorden min. på en "session". De blir svakere etterhvert, da, men jeg karakteriserer dem fremdeles som fullverdige orgasmer... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jo, og så har jeg klart en combo på litt over en million på THUG, uten juks... veit det ikke er noe uvanlig, men allikevel. Jeg var jævlir stolt beklager dobbeltpost. måtta bare få sagt det... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har klart å lage en papirhatt som var 3mm høy og 4mm brei. Ikke spør hvordan. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har tangert verdensrekorden i å snu mariekjeks(klistret sammen) i kjeften uten å bruke tunga 11 stykker Prøvde meg på 12, men da låste nesten kjeven seg og jeg beit over alle Har sett 2 dobbeltgjengere av meg selv Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tror 12 er rekorden min. på en "session". De blir svakere etterhvert, da, men jeg karakteriserer dem fremdeles som fullverdige orgasmer... Tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 <-- verdens lengste ronk, over 1 time uten å få utløsning Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tror det ikke før jeg får se det. bare å komme det eller på den anne side, trur ikke dama hadde blitt så blid... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 rareste rekord? hoppa ned 3 etasjer uten en eneste skramme. Elsker gress den dag i dag. du... Orgasme karen... Dama di må elske deg... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hehehe!! ja, trur nå det... *ånei!* kommer jeg til å bli kjent på forumet som "orgasme karen" nå? faen... :!: Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hehehe!! ja, trur nå det... *ånei!* kommer jeg til å bli kjent på forumet som "orgasme karen" nå? faen... :!: Du ba om det 12 stykker Ballene dine må jo se ut som rosiner Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hahaha... jaja. såpass må man tåle. det er lenge siden, da. kremt. hrm. jah. topic, anyone? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ny rekord! 1,5 time med gassmaske på!!! (kjeder meg) Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 skal tro om jeg klarer å ha en eller annen ting i munnen i et helt døgn? sitter og ser veldig sultent på en dv kasett her... men nei. Nå er det seint. stor dag i mårra. som alltid på tide å sosialisere. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 skal tro om jeg klarer å ha en eller annen ting i munnen i et helt døgn? sitter og ser veldig sultent på en dv kasett her... men nei. Nå er det seint. stor dag i mårra. som alltid på tide å sosialisere. Du kan sove med den i kjeften :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 <-- verdens lengste ronk, over 1 time uten å få utløsning WRONG! Jeg her en gang runket i en og en halv time og en annen gang 1t og 20! Begge gangene var det fult kjør og ikke noen juksepauser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå