Vo0do0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så ikke dama på to uker Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Stå på hodet i et kvarter. Det var ikke spesielt bahagelig under eller etter hendelsen. Dessuten gikk jeg strakt i bakken da jeg prøvde å reise meg igjen (altså, opp på beina). Tror Dikky vinner med flest antal runk på en dag Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Holdt meg fra å pisse fra kristiansand, og i tilleg holde meg i å drite fra mandal HELT til Oslo Endret 3. november 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har ikke spillt CS på over 18 måneder. Ja, noe sånnt. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 -Finne butikk som hadde agnsild og råreker -Kjøpe makrellstein, flupose, snøre til fortom og kroker -Lage makrellsnører -Lage meite (til mortefiske) -Kjøpe frøbrød (lunch, og agn til mortefiske) og Firkløver -Ned på brygga og fiske mort -Fyre opp kjøttkverna og male opp mort til flu -Trakte kaffe -Pakke sekk og klar til å dra på fisketur Tidsbruk: snaue en og en halv time. Skulle jo være en rar rekord. :!: Vi fikk flere makreller også. (Må fiske sjøl for å få fersk fisk. Ihvertfall om man bor i Oslo. ) Men ikke å drite på nesten 6 dager er intet mindre enn imponerende! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så ikke dama på to uker Så ikke dama på 2 mnd jeg ho var vekke hele sommerferien Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg er den lokale dritekongen! - Åpne baderomsdøren - lukke igjen - låse - åpne toalett skål - ta ned buksa - drite ferdig - tørke - vaske meg på hendene - tørke hendene - låse opp døren - åpne døren - ute av badet! Alt sammen på 30.8 sekunder Jeg trakk selvfølgelig ikke ned. Slik at kameratene mine fikk se beviset. Edit: Jeg ble nesten slått av en kompis i sommerferien. Hans tid lyder 31.2 sekunder. Ganske nærme, men ikke nærme nok. Endret 3. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det kjapt mener du? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg er den lokale dritekongen! - Åpne baderomsdøren - lukke igjen - låse - åpne toalett skål - ta ned buksa - drite ferdig - tørke - vaske meg på hendene - tørke hendene - låse opp døren - åpne døren - ute av badet! Alt sammen på 30.8 sekunder Jeg trakk selvfølgelig ikke ned. Slik at kameratene mine fikk se beviset. Edit: Jeg ble nesten slått av en kompis i sommerferien. Hans tid lyder 31.2 sekunder. Ganske nærme, men ikke nærme nok. LOL... hehehe morsom du.. Min rareste rekord er vel å knuse flest spegler på ein dag,,, 4 stk 28 års ulykke.. ... Edit: leifen ... Endret 4. november 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Er det kjapt mener du? Ja, det mener jeg er kjapt. Selve "tømminga" tar vell rundt 5 sekunger tenker jeg. Det er alt det andre som tar tid. Endret 3. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kommer ikke på noe spesielt , men kan komme med en baise historie om en kamerat han hadde frykt for ofentlige toaletter og bodde på internat et helt år, men felles toalett og på hele det året baiset han bare 2-5 ganger på di toalettene , reten gjorde han hjemme , var mange fredager han sprang og måtte drite no jævlig Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg kan demontere en AG3 på 16 sekunder, for så å sette den sammen igjen på 23 sekunder. Lenke til kommentar
friscus Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Eg paddlet rundt Osterøy ( Nordeuropas største innlandsøy ) på 46 timer, med overnattinger, i en kajakk! ...fornøyd med den! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 -Gikk uten å drite i 7 dager under en øvelse i millitæret. Felt doen står altid max 5m fra et telt mitt i glaninga. Det takler ikke jeg. -Holde balansen på bakhjula i en rullestol i 4timer. Lånte den av en. -Holde meg i 24t uten å pisse, var voken hele tiden. -Sitti på do og driti i fler timer, det inkludert en liten lur grunnet for mange dager med lan. Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 putte 7 persjonner i en polo skal få 11 inn etter beregning Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Fjorten pannekaker. (Fordelt utover to måltider samme dag: middag/kveld). Endret 3. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hoppe ned 14 trappetrinn på et hopp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 8 små korpsmedlemmer inn i en engelsk telefonkiosk på én gang 6 store _^^_ Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Pumpa penis 26 ganger mens jeg hold pusten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå