paulrs Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Beklager at jeg lager en ny tråd, men det haster litt, måååååå bare teste det nye kortet, så det jeg lurte på siden jeg alltid har vært nvidia mann, hva er den beste driveren til radeon kort, spesielt med tanke på spilling? Hadde vært kjempebra med link Takker for all hjelp. Endret 3. november 2004 av paulrs Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Omegadriverne er ganske bra; www.omegadrivers.net Endret 3. november 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.ati.com Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Til mobile radeon så er omegadriveren min favoritt og til stasjonær så er original ati catalyst best (nyeste versjon som regel) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 catalyst gir vell best ytelse i spill, omega går mere på bildevalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå