aiuL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Burde du tatt over landslaget etter Nils Johan Semb? Er forbildene dine Jahn Ivar Jakobsen og Jan Åge Fjørtoft? Sitter du med notatblokk og analyserer fotballkamper som går på fjernsyn? Svarer du ja på noen av disse spørsmålene må du legge fra deg taktikkbrettet øyeblikkelig og ta en nærmere titt på Football Manager 2005. Les artikkelen her Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gleder meg når spillet kommer i morgen, en dag tidligere. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg gleder meg som et barn! Dette er spillet som både Drillo og Roman Abramovich kunne elsket – og sikkert gjør. Du måtte spre litt Chelsea-propaganda også, ja Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva er galt med meg? Jeg har alltid vært først i køen når CM-spillene har blitt lansert, men i år? Nei... Jeg klarer ikke å forsvare 400 kr mot så lite nytt i spillet. Men tidligere var det jo enda mindre nytt. Jeg tror jeg er syk. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 bare eg klarer å vende meg til dei nye menyane, så er nok dette eit sikkert kjøp. uansett bra anmeldelse. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva mener du med at flerspiller delen ikke er tilgjengelig? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva mener du med at flerspiller delen ikke er tilgjengelig? Jeg vet ikke hvordan det kan forklares på en annen, eller grundigere måte, enn vi allerede gjør i notisen under konklusjonen. Men jeg kan gjenta den her om du har gått glipp av det: "Anmeldelsen er kun basert på enspilleropplevelsen av Football Manager 2005. Det i skrivende stund (dagen før lansering) ikke mulig å teste flerspilleraspektet grunnet mangel på servere, men vi kommer tilbake med informasjon og vurdering av dette så raskt det lar seg teste." Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fin anmeldelse, selv om den var kort. Synd jeg ikke har råd til å kjøpe spillet før den 15 . Uansett; bra dere har satt mye fokus på fotballomtaler i det siste Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Glimrende glimrende. En ting som frustrerte meg på fm2005 demoen var det faktum at en ikke lengre kunne søke på en nasjon og få frem alle spillerne med en slik nasjonalitet. Det var tidligere alfa og omega for lavere-liga-spillere som meg, da speiderne rett og slett var for trege og for dårlige. Var mye lurere å bare finne de som var gratis i fra den nasjonen, tilby et par potensielle en trial-kontrakt, for å på den måten kunne finne ut om de kanskje kunne være litt bruk i. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 bunnsolide datainnsamlinger om fotballspillere verden over. "bunnsolide" damn, enten er det lite vann her eller så kjenner jeg noen veldig bra fotballspillere... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er bare fordi det er noen forbanna idioter av noen upålitelige researchere her i landet som gjør seg selv og kamerater bedre. De skulle vært skutt for å ødelegge spillet på den måten! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du dundre som jeg gleder meg til fredag... Komme hjem fra jobb 20.15, skal på jobb igjen mandag 06.00. All tid i mellom: FM2005 Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Fin anmeldelse, selv om den var kort. Er det noe du savner i anmeldelsen, bortsett fra en vurdering av flerspiller-delen? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Er det ikke bare å gjøre som i CM03/04 og hoste server selv? Endret 4. november 2004 av KriFos Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det ikke bare å gjøre som i CM03/04 og hoste server selv? Det jeg også mener, så derfor jeg synes det var rart at de ikke hadde mulighet til å teste "flerspiller" delen. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Å hoste selv er selvsagt en mulighet. Det er likevel slik at det ikke har vært et alternativ for meg enda, da jeg ikke har hatt noen å spille mot - noe som også er grunnen til at det ikke er noen andre servere å spille på. Når spillet ikke er kommet på markedet før i dag, er det få man kan spille mot. Men jeg lover å komme tilbake med et avsnitt om flerspillerdelen også. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ser at du har to forskjellige 2d bilder. På det ene er spillerne runde, slik jeg har det. Men på det andre så er spillerne mer avlange. Hvordan har du fått det til å få de slik? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ser at du har to forskjellige 2d bilder. På det ene er spillerne runde, slik jeg har det. Men på det andre så er spillerne mer avlange. Hvordan har du fått det til å få de slik? Anmelder hadde ikke mulighet til å ta egne bilder av en grunn jeg ikke husker akkurat nå. Bildene i anmeldelsen er tatt av utvikleren eller utgiveren, det er altså offisielle skjermbilder. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ser at du har to forskjellige 2d bilder. På det ene er spillerne runde, slik jeg har det. Men på det andre så er spillerne mer avlange. Hvordan har du fått det til å få de slik? Anmelder hadde ikke mulighet til å ta egne bilder av en grunn jeg ikke husker akkurat nå. Bildene i anmeldelsen er tatt av utvikleren eller utgiveren, det er altså offisielle skjermbilder. Bildene dere har brukt er slik SI egentlig ville at spillet skulle se ut, ikke slik det er blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg