Gjest Slettet+98712387 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 ettersom han har fire år til å herje på hvilke land tror dere vil få det verst? holder en knapp på Iran, Nord-korea og Cuba. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, bush kommer til å "plage" så mange land han kan. Han er selve reinkarnasjonen av Antikrist, og har som agenda å spre død og ødeleggelse over hele kloden. Han står også bak all terroren i verden, som er et skalkesjul for å kunne stoppe snille, hjertegode diktatorer som bare vil alle godt. Lei av slike hjernedøde poster? neeeeeeeeida.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bush kan ikke plage så mange nå, han har ikke råd. Landet har 70% av all utenlandsgjeld i verden (1 400 000 000 000$) og et underskudd på 500 000 000 000$. Kjipt... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg tror definitivt Iran er neste nå. Planene ligger allerede klare på bordet. Bl.a. vil vi antagelig se "The Draft" komme rett over nyttår, slik vil de tvinge folk ut i krig. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg håper han vil prioritere oppbyggingen av to land han allerede har invandert. Tror faktisk ikke han tør annet med mindre en ny "katastrofe" lik den vi så 11. september oppstår igjen. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tror faktisk ikke han tør annet med mindre en ny "katastrofe" lik den vi så 11. september oppstår igjen. Hva har han å tape? Det er vel mer sannsynlig at han vil tørre mer nå som han ikke trenger å tenke på å bli gjenvalgt. Iran og Nord-Korea står for tur. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tror faktisk ikke han tør annet med mindre en ny "katastrofe" lik den vi så 11. september oppstår igjen. Hva har han å tape? Det er vel mer sannsynlig at han vil tørre mer nå som han ikke trenger å tenke på å bli gjenvalgt. Så lenge andre i familien Bush fremdeles er aktive i politikken tror jeg ikke han driter i det. Prøver han å invandere Nord-Korea tror jeg ærlig talt han vil slite med å holde flammene borte fra bakgården sin. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er ikke særlig lurt å innta et land som kan retaliere med atomvåpen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er ikke særlig lurt å innta et land som kan retaliere med atomvåpen. Ingen med et snev av fornuft bruker atomvåpen for en småting som invasjon. Nord-Korea har nok av vanlige millitære styrker.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Han kan bare prøve seg på Iran...Da sprenger jeg ambassaden til USA i filler.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 USA. Bedre svar kunne ingen gitt. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 USA. Jeg tviler på at næringslivet i USA (hvor Bush har stor oppslutning), deler din oppfatning. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Han kan bare prøve seg på Iran...Da sprenger jeg ambassaden til USA i filler.. Så du er for islamistisk diktatur? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Han kan bare prøve seg på Iran...Da sprenger jeg ambassaden til USA i filler.. Så du er for islamistisk diktatur? Heller det enn at Iran blir som Irak/Afghanistan er nå...Landene er blitt totalt ødelagt... Endret 3. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hvilke land tror dere Bush vil plage? Alle. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Alle. De har jo allerede forpestet oss med Coca-Cola og Intel-CPUer. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) "hvilke land tror dere Bush vil plage?" Jeg holder en stor knapp på Iran for tiden, et eventuelt angrep vil komme rundt 2006 og grunnen vil være at Osama Bin Laden har "flyktet" dit eller "WMD" (les: puslete raketter som såvidt klarer å komme seg over landegrensene). Endret 3. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heller det enn at Iran blir som Irak/Afghanistan er nå...Landene er blitt totalt ødelagt... Nå ble jeg interessert.. Kan du utdype dette? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Han kan bare prøve seg på Iran...Da sprenger jeg ambassaden til USA i filler.. Så du er for islamistisk diktatur? Heller det enn at Iran blir som Irak/Afghanistan er nå...Landene er blitt totalt ødelagt... Nazi Tyskland ble ødelagt for at de skulle kvitte seg med hitler. Men jeg er selv skeptisk til at usa kommer til å gjøre dette alene, få med seg en gjeng først! Ikke nødvendigvis gjennomn FN(det blir litt vanskelig da det er alt for mange ikke-demokratiske land der). Men få med noen land, NATO er et stikkord her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå