PeGG.oslo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kjøpte 20d hos mpx.no og fikk en dansk utgave, noen andre som har fått en dansk utgave noe sted? og er det mulig å kjøpe en engelsk manual et sted, har allerede en engelsk pdf men. Lenke til kommentar
znapper Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kjøpte 20d hos mpx.no og fikk en dansk utgave, noen andre som har fått en dansk utgave noe sted?og er det mulig å kjøpe en engelsk manual et sted, har allerede en engelsk pdf men. Kjøpte mitt på Japan Foto, fikk med Dansk manual, har satt menyspråk til Norsk på kamera og har pdf'en på engelsk. Selv føler jeg ikke noe spesiellt behov for å ha manualen på Norsk eller Engelsk på papir. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 vil ikke ha norsk, vil ha engelsk. bruker engelsk meny på kamera Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror alle 20D modellene som selges i Norge kommer med dansk manual. Min gjorde også det. Men som sagt PDF fil med manualen på engelsk er tingen. Lenke til kommentar
jowestru Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Canon Norge bekrefter at de ikke leveres med Norsk, men med Dansk manual. Man kan kjøpe ny manual hos dem, men denne koster i overkant av 500 kr. Denne prisen, da man kun kan kjøpe manualen i pakke med all software som medfølger kameraet. Tror også Canon Norge kan levere den engelske manualen. Denne kan forøvrig lastes ned fra nettet, selv om den er vannmerket med "Copy" http://consumer.usa.canon.com/ir/controlle...5&modelid=10464 Velg fra menyen - Getting Started->Product manual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå