Gå til innhold

Litt for mange spill denne måneden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, er ikke lett dette her. Jeg jobber nå og har ikke så mye tid til å spille på, så har jeg noen spill jeg vil spille ferdig nå, for å ikke snakke om de som er på vei. Akkurat nå har jeg Def Jam: Fight For New York og Grand Theft Auto: San Andreas på ps2. Jeg skal prøve å bli ferdig med disse så fort som mulig. Så vil jeg bli ferdig med Metal Gear Solid 2 som jeg begynte på for en liten stund siden, siden 3ern skal jo komme. Uff, kommer til å ha et par ting å spille på ja hehe.

He-he

Leste akkurat i går at de som lagde San Andreas antydet at spilletiden kunne komme opp i mot 1500 timer! Lykke til sier jeg bare. En liten tilleggskommentar: Verdens kewleste spill! Fikk kjøpt det på fredag, og det er faretruende avhengighetetsdannende...

Lenke til kommentar

Oi, det var en lang stund ja. Jeg kommer nok til å være opptatt i en god stund da. Men det er vel bare bra, hehe. Jeg kommer hjem fra jobb, spiser, og spiller GTA SA så mye jeg kan før jeg legger meg. I dag spilte jeg faktisk i 1,5 time før jeg dro på jobb, hehe. Har blitt litt avhengig av spillet ja. :yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor kaste bort alle penga på bare nye spill?

Men jeg skjønner at et og annet nytt spill må til, dog ikke så mange på en gang.

Da skjønner jeg at det fort går utover økonomien ja.

Jeg bruker å kjøpe nytt en gang i blant, i alle fall spill som jeg vet jeg kommer til å ha glede av i mange uker måneder. Men som regel så venter jeg en goooooood stund før jeg kjøper spill. Venter man lenge nok så koster spillene bare halvparten av nypris.

Mine nyeste innkjøp er GTA - SA til full pris, Ratchet & Clank 2 og Splinter Cell - Pandoras Tomorrow til godt under halv pris. Penger å spare på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...