Gå til innhold

Litt for mange spill denne måneden?

Anbefalte innlegg

Herregud!

Jeg satt her og tenkte i dag på hvor fint det skulle bli å spille HL2, nå når det kommer om 2 uker.

Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth, Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates!

Så begynte jeg å lure på "Når kommer de 2 sistnevnte spillene?"

Så, jeg søkte litt rundt på nett, og fant ut noe skremmende!

ALLE disse spillene (og enda flere) kommer i NOVEMBER!

Og ikke nok med det; Da jeg leste mailen min i dag, kom jeg over en mail fra Gamespy om akkurat dette!

De har rett og slett laget ei liste som viser hvilke spill som kommer i November!

Da fant jeg ut at Painkiller utvidelsen, Ghost Recon2, Golden Eye: Rouge Agent, Halo2, og MGS3 også kommer nå i November!

Lista finner du her, og den inneholder utgivelses datoer for både PC og Konsoller:

http://archive.gamespy.com/gamereleases/november04/

Noen som synes at det blir _LITT_ for mange spill, eller synes dere bare at det er desto mere kos?

PS: Denne måneden kommer til å svi for lomme-boka! :scared:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joinks :wow:

Dette blir hardt for meg, har bare råd til toppen 2 spill, så det blir et hardt valg. Half-Life 2 skal jeg ha, uansett. Men så kommer valget mellom resten av spillene.

Om jeg tenker meg litt om kan jeg eliminiere det ned til et valg mellom Ghost Recon 2 og Sid Meiers Pirats!. Da kommer det største problemet, hva skal jeg velge. Snuffs, er for mange spill denne månden, har ikke råd til så mange. Dårlig gjort av spille industrien å legge slikt et press på oss :p

Lenke til kommentar
Joinks :wow:

Dette blir hardt for meg, har bare råd til toppen 2 spill, så det blir et hardt valg. Half-Life 2 skal jeg ha, uansett. Men så kommer valget mellom resten av spillene.

Om jeg tenker meg litt om kan jeg eliminiere det ned til et valg mellom Ghost Recon 2 og Sid Meiers Pirats!. Da kommer det største problemet, hva skal jeg velge. Snuffs, er for mange spill denne månden, har ikke råd til så mange. Dårlig gjort av spille industrien å legge slikt et press på oss :p

Ghost Recon 2 kommer bare til PS2 i November, og ikke til PC før ei stund senere, så om du ikke har PS2 er vel valget helt klart? ;)

Lenke til kommentar

Jeg som følte meg rik... *vinker til de 2 store lappene, snart skal de ditt penger kommer når de blir brukt**grøss*

Irriterende at alle kommer nå, har delvis skjedet meg på LAN i år pga. mangel på bra/nye spill. Men kan desverre ikke sier jeg gruer meg.

Lenke til kommentar
[iC' date=03/11/2004 : 18:07]
Joinks  :wow:

Om jeg tenker meg litt om kan jeg eliminiere det ned til et valg mellom Ghost Recon 2 og Sid Meiers Pirats!. Da kommer det største problemet, hva skal jeg velge. Snuffs, er for mange spill denne månden, har ikke råd til så mange. Dårlig gjort av spille industrien å legge slikt et press på oss  :p

Ghost Recon 2 kommer bare til PS2 i November, og ikke til PC før ei stund senere, så om du ikke har PS2 er vel valget helt klart? ;)

Tusen takk, du har nettopp reddet et liv, nemlig bank kontoen min :p

Valget er klart da, det blir Half-Life 2 og Sid Meiers Pirats! for alle penga, bokstavelig talt :D

Lenke til kommentar
Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates!

dette spillet har da blitt utsatt etter hva jeg har hørt...og skal komme i midten av desember(14, hvis mine kilde er riktig).... ;)

Lenke til kommentar
Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates!

dette spillet har da blitt utsatt etter hva jeg har hørt...og skal komme i midten av desember(14, hvis mine kilde er riktig).... ;)

Det har ikke jeg hørt noe om, men om du klare å finne en sikker kilde, skal jeg legge meg flat... :)

Lenke til kommentar

Ifølge ToTheGame:

UK 10-Dec-2004 US 06-Dec-2004

Lenke til kommentar

Hehe, er ikke lett dette her. Jeg jobber nå og har ikke så mye tid til å spille på, så har jeg noen spill jeg vil spille ferdig nå, for å ikke snakke om de som er på vei. Akkurat nå har jeg Def Jam: Fight For New York og Grand Theft Auto: San Andreas på ps2. Jeg skal prøve å bli ferdig med disse så fort som mulig. Så vil jeg bli ferdig med Metal Gear Solid 2 som jeg begynte på for en liten stund siden, siden 3ern skal jo komme. Uff, kommer til å ha et par ting å spille på ja hehe.

Lenke til kommentar

Det er ikke særlig gøy når du nettopp har komt inn i ett spill, så kommer det noe nytt du bare må ha. Da blir det fort lite tid til å spille hvert spill. Spess med tanke på at HL2 skal komme ut denne mnd, i tillegg til Sid Meier's Pirates! som jeg synst ser utrolig kult ut :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...