Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Herregud! Jeg satt her og tenkte i dag på hvor fint det skulle bli å spille HL2, nå når det kommer om 2 uker. Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth, Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates! Så begynte jeg å lure på "Når kommer de 2 sistnevnte spillene?" Så, jeg søkte litt rundt på nett, og fant ut noe skremmende! ALLE disse spillene (og enda flere) kommer i NOVEMBER! Og ikke nok med det; Da jeg leste mailen min i dag, kom jeg over en mail fra Gamespy om akkurat dette! De har rett og slett laget ei liste som viser hvilke spill som kommer i November! Da fant jeg ut at Painkiller utvidelsen, Ghost Recon2, Golden Eye: Rouge Agent, Halo2, og MGS3 også kommer nå i November! Lista finner du her, og den inneholder utgivelses datoer for både PC og Konsoller: http://archive.gamespy.com/gamereleases/november04/ Noen som synes at det blir _LITT_ for mange spill, eller synes dere bare at det er desto mere kos? PS: Denne måneden kommer til å svi for lomme-boka! Endret 3. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Litt for mange spill ja... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heldigvis for meg skal jeg ikke ha alle disse spillene Du har rett i at det kommer veldig mange bra spill på en gang i November. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Joinks Dette blir hardt for meg, har bare råd til toppen 2 spill, så det blir et hardt valg. Half-Life 2 skal jeg ha, uansett. Men så kommer valget mellom resten av spillene. Om jeg tenker meg litt om kan jeg eliminiere det ned til et valg mellom Ghost Recon 2 og Sid Meiers Pirats!. Da kommer det største problemet, hva skal jeg velge. Snuffs, er for mange spill denne månden, har ikke råd til så mange. Dårlig gjort av spille industrien å legge slikt et press på oss Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Joinks Dette blir hardt for meg, har bare råd til toppen 2 spill, så det blir et hardt valg. Half-Life 2 skal jeg ha, uansett. Men så kommer valget mellom resten av spillene. Om jeg tenker meg litt om kan jeg eliminiere det ned til et valg mellom Ghost Recon 2 og Sid Meiers Pirats!. Da kommer det største problemet, hva skal jeg velge. Snuffs, er for mange spill denne månden, har ikke råd til så mange. Dårlig gjort av spille industrien å legge slikt et press på oss Ghost Recon 2 kommer bare til PS2 i November, og ikke til PC før ei stund senere, så om du ikke har PS2 er vel valget helt klart? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 du trengte ikkje å leite så mykje for å finne ut kva spel som kjem i november, du finner jo alt du trenger her på gamer. http://gamer.no/datoer.php?filterDateAfter...&plattform=Alle det er uansett ikkje nokon spel som er av stor interesse for meg, så det vert nok ein roleg månad med ein haug med tentamenar. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har tenkt på akkurat det samme. Kommer til å bli en del vanskelige valg denne måneden ja. R I P Lommeboka Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg som følte meg rik... *vinker til de 2 store lappene, snart skal de ditt penger kommer når de blir brukt**grøss* Irriterende at alle kommer nå, har delvis skjedet meg på LAN i år pga. mangel på bra/nye spill. Men kan desverre ikke sier jeg gruer meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 [iC' date=03/11/2004 : 18:07] Joinks Dette blir hardt for meg, har bare råd til toppen 2 spill, så det blir et hardt valg. Half-Life 2 skal jeg ha, uansett. Men så kommer valget mellom resten av spillene. Om jeg tenker meg litt om kan jeg eliminiere det ned til et valg mellom Ghost Recon 2 og Sid Meiers Pirats!. Da kommer det største problemet, hva skal jeg velge. Snuffs, er for mange spill denne månden, har ikke råd til så mange. Dårlig gjort av spille industrien å legge slikt et press på oss Ghost Recon 2 kommer bare til PS2 i November, og ikke til PC før ei stund senere, så om du ikke har PS2 er vel valget helt klart? Tusen takk, du har nettopp reddet et liv, nemlig bank kontoen min Valget er klart da, det blir Half-Life 2 og Sid Meiers Pirats! for alle penga, bokstavelig talt Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er jo nesten slik et det er bra at S.T.A.L.K.E.R. og Brothers in Arms ble utsatt... med tanke på lommeboka, og fysisk tid til å spille spillene... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Utrolig mange spill man kan velge nå Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Man trenger jo ikke å kjøpe alle de spillene med en gang de kommer da, man kan jo kjøpe de man har mest lyst på, Så venter man noen uker\måneder til man kjøper noen fler. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er jo nesten slik et det er bra at S.T.A.L.K.E.R. og Brothers in Arms ble utsatt... med tanke på lommeboka, og fysisk tid til å spille spillene... Såååååååå sant! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates! dette spillet har da blitt utsatt etter hva jeg har hørt...og skal komme i midten av desember(14, hvis mine kilde er riktig).... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ser bare to bra spill jeg. Resten er ikke av interesse. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates! dette spillet har da blitt utsatt etter hva jeg har hørt...og skal komme i midten av desember(14, hvis mine kilde er riktig).... Det har ikke jeg hørt noe om, men om du klare å finne en sikker kilde, skal jeg legge meg flat... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så tenkte jeg etter hvert på flere spill som jeg gleder meg til; MoH: Passific Assault, LOTR: Battle for middle earth Prince Of Persia 2 og Sid Meiers Pirates! dette spillet har da blitt utsatt etter hva jeg har hørt...og skal komme i midten av desember(14, hvis mine kilde er riktig).... Ifølge ToTheGame: UK 10-Dec-2004 US 06-Dec-2004 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hehe, er ikke lett dette her. Jeg jobber nå og har ikke så mye tid til å spille på, så har jeg noen spill jeg vil spille ferdig nå, for å ikke snakke om de som er på vei. Akkurat nå har jeg Def Jam: Fight For New York og Grand Theft Auto: San Andreas på ps2. Jeg skal prøve å bli ferdig med disse så fort som mulig. Så vil jeg bli ferdig med Metal Gear Solid 2 som jeg begynte på for en liten stund siden, siden 3ern skal jo komme. Uff, kommer til å ha et par ting å spille på ja hehe. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er ikke særlig gøy når du nettopp har komt inn i ett spill, så kommer det noe nytt du bare må ha. Da blir det fort lite tid til å spille hvert spill. Spess med tanke på at HL2 skal komme ut denne mnd, i tillegg til Sid Meier's Pirates! som jeg synst ser utrolig kult ut Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Huff..og lommeboken min er ikke akkurat overfyllt.. SKAL kjøpe meg HL2 og LOTR: Battle for middle earth Får se om lommeboka strekker til noe mer.. Endret 3. november 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå