Lurifaksen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei, En annonsør er interessert i å reklamere på min hjemmeside, og jeg er veldig usikker på hvor mye jeg skal ta for reklameringen. Hva er normale priser for per klikk/visning? Opereres det forresten med priser per visning? Reklamen det er snakk om er et bilde på 180x270. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Priser per visning, priser per klikk, månedsbasert, årsbasert etc... det er du som bestemmer hva du vil ta betalt for Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8011 <= ta en titt der, og senk prisane drastisk. Du får neppe like mange besøkande som hw.no Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hmm. Priser per visning ønsker jeg ikke å ta betalt for... (hadde ikke ønsket å betale noen for per visning heller...) arve87: En visning/klikk er vel egentlig like mye verd uavhengig av hvilke webside den vises på? Så er det ingen som har peiling på hva som er normale priser per klikk? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8011 <= ta en titt der, og senk prisane drastisk. Du får neppe like mange besøkande som hw.no Endre det fra per visning til per klikk, så er det greie priser. Like mange besøkende som hw.no skal mye til for å klare, men med den presseomtalen unlock.no har hatt er vel det ikke så langt unna? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Like mange besøkende som hw.no skal mye til for å klare, men med den presseomtalen unlock.no har hatt er vel det ikke så langt unna? Spørs jo litt da, nå som Netcom, Telenor, Tele2 osv. har blitt utestengt, og kalkulatoren er lagt til en annen side som betalingsfunksjon. :p Lurifaksen: Du som har skrevet det åpne brevet, eller hva det skal kalles? Uansett - genialt formulert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Mr.Berg: Er meg ja jorgis: Du mener altså at jeg skal ta 25øre per klikk? Det er jo alt for lite. Per klikk-prisene pleier å være minst 1 krone...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå