Analyzer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan fjerner man bakplaten på et MSI K8N Neo Platinum hovedkort?? Skal bytte kjøler, men får ikke til å fjerne platen... den sitter helt fast. Noen som vet hvordan dette gjøres?? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gjorde akkurat dette selv på mitt nye MSI K8N NEO2 Platinum. Bruk en hårføner og varm opp platen litt. Da vil limet slippe ganske raskt. Funka veldig bra for min del. Dessverre er det en del andre problemer her Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 den bør varmes litt som nevn over, den sitter som faen. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gjorde akkurat dette selv på mitt nye MSI K8N NEO2 Platinum. Bruk en hårføner og varm opp platen litt. Da vil limet slippe ganske raskt. Funka veldig bra for min del. Dessverre er det en del andre problemer her Vill dette si at du satt på den Zalmann vifta men 92 mm på. den på 750g. O du fikk plass på det hket? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nei, satte ikke på den kjølern, var en Thermalright slk-948u. Varmet opp platen, tok den av og satte på kjølern. Var ganske enkelt når jeg fant ut hvordan få av platen kjapt. Slken veier 6xx gram, så den er stor og tung den å. Var ikke no problem med plass selv om ram-slottene blir litt "trange" og skjermkortet står ganske nærme kjølern. Men det ser ut til å gå veldig bra akkurat nå Men tror at Zalman kjølern er litt større, så vet ikke hvordan den vil passe. Men leter du litt rundt på nettet, så finner du sikkert noen andre som kan si no om. Sikkert noen her på forumet også som har fått/ikke fått det til. Bruker forresten en 92mm vifte på. PS! Fikk tydligvis løst de andre problemene mine Endret 4. november 2004 av ArchEnemY Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 MSI har vært så geniale at de har lagt no klister-drit under der. Jeg fikk den av ganske fort, men jeg var kanskje litt hardhendt. Hadde ikke gjort det på den måten igjen hvertfall.. Fikk med et fint avtrykk av hovedkortet på plata. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei Jeg satte nettop på den Zalman kjølern på 750g! Da jeg ikke hadde VELDIG lyst til å rive å slite i kortet (for å få av bakplaten) brukte jeg de lange skruene som fulgte med (som satt på den plastrammen som nå er borte) og skrudde Zalman vifta rettpå med de! Det funker utmerket hittil! Men har dere noen invendinger (om det er VELDIG usunt eller no) så er det bare å si ifra! Men jeg må si at vifta hadde GOD plass hos meg! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå