Mellet Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Skal kjøpe meg surrround anlegg til pc'en min.. Men er ikke sikker hvilke jeg skal kjøpe.. Har ett kovedkort med innebygd lydkort.. 8 kanaler.. Hva er 8 kanaler? 5.1, 6.1 ?? Endret 3. november 2004 av Mellet Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skal kjøpe meg surrround anlegg til pc'en min..Men er ikke sikker hvilke jeg skal kjøpe.. Har ett kovedkort med innebygd lydkort.. 8 kanaler.. Hva er 8 kanaler? 5.1, 6.1 ?? 7.1 så klart=8. Vi må nesten vite pris du er villig til å betale for å kunne hjelpe. Logitech z680 er bra, men koster rundt 3000. Har det og anbefaler det. Billig å du finner neppe noe som spiller bedre på trykk og til film for den prisen. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Skal kjøpe meg surrround anlegg til pc'en min..Men er ikke sikker hvilke jeg skal kjøpe.. Har ett kovedkort med innebygd lydkort.. 8 kanaler.. Hva er 8 kanaler? 5.1, 6.1 ?? 7.1 så klart=8. Vi må nesten vite pris du er villig til å betale for å kunne hjelpe. Logitech z680 er bra, men koster rundt 3000. Har det og anbefaler det. Billig å du finner neppe noe som spiller bedre på trykk og til film for den prisen. Hmm, er ikke sikker på hvor mye jeg kan tenke meg å bruke på høytalere.. Men ikke over 3000,- Men rundt 2-3 tusen går nåkk bra Hva med Logitech Z-5500 Er de noe bra? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skal kjøpe meg surrround anlegg til pc'en min..Men er ikke sikker hvilke jeg skal kjøpe.. Har ett kovedkort med innebygd lydkort.. 8 kanaler.. Hva er 8 kanaler? 5.1, 6.1 ?? 7.1 så klart=8. Vi må nesten vite pris du er villig til å betale for å kunne hjelpe. Logitech z680 er bra, men koster rundt 3000. Har det og anbefaler det. Billig å du finner neppe noe som spiller bedre på trykk og til film for den prisen. Hmm, er ikke sikker på hvor mye jeg kan tenke meg å bruke på høytalere.. Men ikke over 3000,- Men rundt 2-3 tusen går nåkk bra Hva med Logitech Z-5500 Er de noe bra? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Z-5500 er å anbefale siden det er etterfølgeren til Z680. Jeg håper de har utbedret subwoferen, siden den på Z680 bare rumlet og ikke helt klarte å henge med det som ble spilt. Høyttalerne er også blitt bedre, men de har forsatt et fulltoneelement og ikke toveis! Det er synd at du ikke vil bruke 600 ekstra slik at du kan kjøpe Gigaworks. Er riktignok 7.1 og dessverre finnes ikke 5.1-utgaven her til lands hvis du er skeptisk til antall høyttalere. De er absolutt verd de 600 ekstra de koster! Jeg kan ikke anbefale Gigaworks hvis du har behov for en innebygget dekoder, hvis du da vil bruke den til en konsoll. Jeg vil anbefale deg å lese noen tester, men Z-5500 ser ut til å være det beste kjøpet for under 3000. Endret 3. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Z-5500 er å anbefale siden det er etterfølgeren til Z680. Jeg håper de har utbedret subwoferen, siden den på Z680 bare rumlet og ikke helt klarte å henge med det som ble spilt. Høyttalerne er også blitt bedre, men de har forsatt et fulltoneelement og ikke toveis! Det er synd at du ikke vil bruke 600 ekstra slik at du kan kjøpe Gigaworks. Er riktignok 7.1 og dessverre finnes ikke 5.1-utgaven her til lands hvis du er skeptisk til antall høyttalere. De er absolutt verd de 600 ekstra de koster! Jeg kan ikke anbefale Gigaworks hvis du har behov for en innebygget dekoder, hvis du da vil bruke den til en konsoll. Jeg vil anbefale deg å lese noen tester, men Z-5500 ser ut til å være det beste kjøpet for under 3000. Enig med deg der. Visst ikke at dette settet var kommet enda. Det er bedre trykk i logitech og finere lyd i gigaworks. Så det er vel opp til vedkommende å finne ut hva som veier mest. Syns fjernkontrollen og dekoderne er kjekke på logitech. Crap in crap out som en kompis sa med anlegg til over 80 lapper Lenke til kommentar
Valent Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 settet kom over 2 uker siden... Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nå har vi jo INGEN tester av z-5500, og derfor vil jeg si at de blir best, pga de skal minst være på nivå med z-680 Lenke til kommentar
guezz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Nå har vi jo INGEN tester av z-5500, og derfor vil jeg si at de blir best, pga de skal minst være på nivå med z-680 Jeg er overbevist om at både Gigaworks og Promedia Ultra vil være bedre enn Z-5500 lydmessig. Men Logitech kan gjøre undrer som Creative gjorde med etterfølgeren til Megaworks (Gigaworks). Uansett er ikke høyttalerne til Z-5500 toveis som vil hemme lydkvaliteten i høyere frekvenser! Å nei Z-680 er ikke så bra som "alle" skal ha det til. Kanskje de til og med har ordnet den mindre gode subwoferen som Z-680 har... Endret 3. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nå kan du ikke sammenligne noen andre anlegg med logitech sitt, pga dekoder ol til en lav pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå