Romund Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen som kan si meg en knallbra kjøler til min Intel Pentium 3.4GHz?? Jeg vet at Zalman kjølerne er ganske bra... Har også vurdert denne da med to vifter på (COOLERMASTER HYPER 6) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg vil anbefale ThermalRight SP-94 med en 20-30dB 92mm vifte avhengig av hvor mye støy du tåler... Lenke til kommentar
Romund Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 OK.. Andre forslag folkens? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvorfor ikke velge det beste? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ville valgt coolermasteren, siden det er en super kjøler... sleng på noen papstvifter og den er så og si lydløs også den burde da klare å kjøle cpu ned til romtemp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 den burde da klare å kjøle cpu ned til romtemp Heh, kommer nok ikke i nærheten av romtemp. med luftkjøling gitt. Ihvertfall ikke med lukket kabinett... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ta heller en Thermalright XP-120 (aluminium men veier så myyye mindre) og en 120 mm vifte i stedet for en 92, flytter ganske mye mere luft for å si det sånn. lykke til med fet prosessor da! Lenke til kommentar
Romund Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Takk for tippsene folkens Kanskje jeg skal invistere i en Thermalright ja Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hehe, viss du har plass i kabbiset da den er jo diger, men kjøler som bare pokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå