QpR Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 HEIA ! Jeg har lett en del men jeg klarer ikke å finne noen som produserer Barebone, med AMD64 og PCI-E ! Jeg har no himla lyst på en slik da, for jeg har hørt så mye fint om både adm64 og pci-ekspress, dobbelt så kjapt osv ? Uansett, noen som har sett det, eller vet om det kommer i den nærmeste dagene ? Hadde jo vært en fin julegave til meg fra familie lrns håper dere vet om no ! ktnx ! Lenke til kommentar
QpR Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Finnes ingen barebone med AMD64 og PCI-E ennå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har no himla lyst på en slik da, for jeg har hørt så mye fint om både adm64 og pci-ekspress, dobbelt så kjapt osv ? Tviler veldig på at det er dobbelt så kjapt. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) I følge denne artikkelen: AMD klar for PCI Express Så er det "rett rundt hjørne" Og i følge denne artikkelen: theregister.co.uk Så skal det skje i slutten av året "for sure" Men dette gjelder vel dektop pc'er. Men når det kommer til desktop pc'er så kommer det vel til SFF også.... Vi får vente i spenning. Blir vel utpå nyåret tenker jeg. Det blir ihvertfall min nye pc. Er møkka lei av Stooor vannkjølt desktop pc med stort NF7 hovedkort..... Endret 6. november 2004 av SpACEmaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå