Cs-mannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mamma er i Singapore nå, og hun skal kjøpe en til meg. Prisen er lavere enn deg norske, EKS. Ipod 40gb ligger på 3000kr... Hva er et bra kjøp, trenger svar raskt siden hun kommer snart tilbake. ganske mye plass 20+++ gb Bruker vennlig USB 2.0 Tåler en støyt Norsk pris: ikke noe mer enn 3500-4000 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ville kjøpt iPod 40GB Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 iRiver H149 og iPod 40g er begge gode alternativer, men jeg ville nok tatt iRiver, men det er min mening Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hvordan er det med garantien når jeg kjøper den i Singapore? Hva er forresten garantien i Norge? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hmm...du har vel garanti hos appke vel? 1 års, som kan forlenges. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Du har 1 års garanti på apple uansett tror jeg.. Må bare ha kvittering fra an gyldig aple selger og ikke en gateselger Endret 4. november 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 iRIver har desverre ikke internasjonal garanti, så du må shippe tilbake til singapore. (dette har jeg iallefall blitt fortalt her på forumet, ikke skyt meg hvis det er gæærnt) Hvis iPod har internasjonal garanti, burde du gå for iPod, Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (dette har jeg iallefall blitt fortalt her på forumet, ikke skyt meg hvis det er gæærnt) Hvis iPod har internasjonal garanti, burde du gå for iPod, Jeg leste det samme, og hvis det er tilfellet at Apple har verdensdekkende garanti ville jeg definitivt gått for iPod, hvis den er billig. Det finnes jo også andre mp3-spillere, men hvis du får den for en god pris, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå