Gå til innhold

Mobil med mp3 spiller?

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg vil gjerne ha meg ny mobil, og kunne tenke meg en med innebygget, eller tilkoblet mp3-spiller. Finnes det noen slik telefon? Er falt helt av lasset på mobilfronten og har ingen peiling lenger. Alle merker er av interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det kan kanskje være ein fordel å skjekke ut sidene til firmaene som lager mobiltelefoner.

Slik som Ericsson,Nokia,Sony Ericsson og Simens.

Eg skjekka ut heimesida til Nokia (nokia.no)

Og fant at ein kan kjøpe ein Nokia Music player:

(henta fra heimesida til Nokia)

Med den nye Nokia Music Player kan du ta med deg favorittmusikken din overalt. Music Player, som har innebygd FM-radio og digital musikkavspiller og samtidig fungerer som headset for handsfree, er perfekt til bruk med Nokia-mobiltelefonene 3310, 3330, 8210 og 8850. Nokia Music Player kan spille DRM-beskyttet (digital rights management) musikk i AAC-format.

(meir informasjon om Nokia Music Player finner du på url :

http://www.nokia.no/mobiltelefoner/digitalmusicplayer/

)

Elles så veit eg at ein kan legge inn og høre på musikk med Nokia 5510.

(Henta fra heimesida til nokia)

Musikk, meldinger, underholdning

Den nye Nokia 5510 betyr musikk og moro! Denne telefonen, som også spiller musikk, tilbyr deg alt du trenger. Du har for eksempel tilgang til all favorittmusikken din samtidig som det er såre enkelt å sende meldinger. Nokia 5510s digitale musikkspiller spiller nedlastede filer mens du er på farten, og FM-radioen gjør at du til enhver tid kan lytte til dine favorittkanaler. Du kan til og med spille musikk eller høre på FM-radio mens du spiller spill eller sender meldinger.

(meir informasjon om Nokia 5510 kan du finner på url : http://www.nokia.no/mobiltelefoner/5510/

)

Andre mobiler/mobilleverandørar har eg ikkje skjekket ut.

Du må nesten sjå på kva andre funksjoner du ønsker av mobiltelefonen.I forhold til pris.

Om du skjekker ulike webshoper så kan du samanlinkne priser/abbonement.

På ein del itaviser (som er online) finst det ein del mobiltelefon tester.Som for eksempel på itavisen.no

Om du leiter litt på den siden finner du tester av mobilelefoner.

Lenke til kommentar

Hei

Min siemens sl45i har innebygget mp3 spiller med 32MB minnekort. Telofonen og mp3 spilleren er helt super, bortsett fra en ting... overføring av data skjer via seriekabelen?? helt ELENDIG, og gjør bruken av mp3 spilleren utrolig tungvinnt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...