Christian86 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er den heldige eier av en travelmate 8003 lmi maskin. Den ble sendt inn på reperasjon for blant annet dårlig batteri og en del andre problemer. Leverte den på torsdag klokken 12 ca, men per i dag har den ikke blitt sett på. Under telefonsamtale med Acer ble den oppgitte service satt til 2 dager. Slik det ser ut nå så er den neppe ferdig før til starten/midten av neste uke. jeg bruker maskinen stort sett hver eneste dag som følge av skole,verv osv hvor maskinen er veldig savnet. Kan jeg kreve noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå