sony123 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei, har ett E-magic harddisk kabinett, med en Seagate Barracuda 7200.7 200GB i. Vil veldig gjerne få lest av temperaturen ifra denne, da viften på kabinettet bråker no j*****, å jeg ønsker kutte denne ut. Bruker Firewire mot pcen. Finnes det noen mulighet for å få lest av temperaturen på HDD? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Speedfan fungerer bra til dette. Edit, det var Kabinett ja.. Da veit jeg ikke om Speedfan går, men du kan jo teste. Endret 3. november 2004 av mac1334 Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Speedfan fungerer bra til dette. Edit, det var Kabinett ja.. Da veit jeg ikke om Speedfan går, men du kan jo teste. Speedfan gikk det ikke med.. Flere forslag??? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har sammen kabinett som deg. Hadde vært greit å kunne måle temp ja. Men min vifte lager ingen lyd. Jeg kobla den ut, men fant ut at støyen av hd'en overdøver støyen av vifta. Vifta på HD kabinettet er utrolig lydløs da. Hvertfall min.... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Har sammen kabinett som deg. Hadde vært greit å kunne måle temp ja. Men min vifte lager ingen lyd. Jeg kobla den ut, men fant ut at støyen av hd'en overdøver støyen av vifta. Vifta på HD kabinettet er utrolig lydløs da. Hvertfall min.... Hehe, motsatte problem hos meg da;-) Fikk tilsendt ny vifte ifra komplett, men den var tre ganger så stor som den som sto i, må sende hele kabinettet inn for bytte, det blir så mye styr. Har koblet vifta ut, deilig med stillhet;-) Virker ikke som om HDD blir veldig varm, bare lunken når jeg kjenner med handa på den. Så trur jeg kjører uten vifte. Virker som de er litt plaget med viftene på dette kabinettet, iallefall iflg komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå