Freqtal Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Kan dere slutte å krangle? høres ut som raatass40 er ute etter bråk. Uansett ,dette er et forum, hvor vi stiller spørsmål og svarer på dem. Han må jo selv få velge om han vil lese bruksanvisningen eller ikke. Hvis dere ikke har noe positivt å si, så kan dere holde det for dere selv. ok? Takk! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har ikke lest bruksanvisningen. Jeg fant ut og spurte selv. Den bruksanvsiningen var bare dum. Men trådstarter, har du hatt noen problemer med ladningen av telefonen din? Eller at den henger seg? Kan hende det er min gamle firmware (det gikk faktisk å sette min i Møte profil og fjerne kameralyen) som gjør at den oppfører seg rart. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 det er typisk norsk og ikke lese bruksanvisninger Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ja, kanskje.. Vi er vel litt for "gode" til å gidde å lese en manual der det står hvordan du slår på telefonen osv. Det er vel det vi tror som står der Nah, leser bruksanvisningen når jeg ikke finner ut av ting. Det vil si ekstremt sjelden Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Google er vel den optimale bruksanvisningen.. den bruker jeg mye Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har ikke lest bruksanvisningen. Jeg fant ut og spurte selv. Den bruksanvsiningen var bare dum. Men trådstarter, har du hatt noen problemer med ladningen av telefonen din? Eller at den henger seg? Kan hende det er min gamle firmware (det gikk faktisk å sette min i Møte profil og fjerne kameralyen) som gjør at den oppfører seg rart. Nei, har ikke hatt noe problemer med ladingen enda. Ka mener du med at den henger seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå