Freqtal Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har for litt siden kjøpt meg en k700i. En super telefon synes no eg, men det e noe som plager meg litt. Så eg har noen spørsmål: 1. Kordan slår eg av den syke kameralyden? 2. Kordan får eg stor klokke på skjermen når mobilen står i "standby". Også et annet spørsmål som ikke er noe som akkurat plager meg: Kordan overfører eg MP3 fra PCen til mobilen? Må eg ha en kabel, eller dockingstasjon? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 1. Prøv å sett telefonen i møte modus 2. Meny - instillinger - display - lys - automatisk 3. du kan bruke kabel, IR, blåtann Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) 1. Prøv å sett telefonen i møte modus Og kor finner eg så det? ( Har aldri hatt SE-telefon før(hvis dette har noe å si då ) ) EDIT: Glem det, jeg fant det! Takk for hjelpen Eeehm, det hjalp ikke å sette den i Profil - Møte ? Endret 3. november 2004 av PCXray Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Eeehm, det hjalp ikke å sette den i Profil - Møte ? Da har du desverre for ny firmware. Bare gi opp. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Eeehm, det hjalp ikke å sette den i Profil - Møte ? Da har du desverre for ny firmware. Bare gi opp. Så du sier at det ikke e mulig å slå av den støgge lyden? Verste lyden eg har hørt, ingen vanlige kameraer som lager sånn syk lyd. Nei, no ble eg skuffet. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du er ikke den eneste Vurderer å lage underskrifts-kampanje mot den stygge kameralyden til SE. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 På modeller med gammel FW er det bare å sette den i ''møte'' profil Det kan jeg Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Går det an å installere gammel firmware då? thomas_c24: Jeg skriver glatt under på den kampanjen Lenke til kommentar
adale Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det ingen som har sjekket den engelske websiten (husker ikke navnet nå) om det finnes et program hvor vi kan åpne skjulte filer, slik vi kan med siemens? Med Siemens kan vi det og bytte ut kameralyden med ingenting eller en annen .wav fil. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Skulle likt å sett den siden. Men et spørsmål til: Kordan zoooomer eg? Det skal liksom være 4x zoom på kamera, men ingenting skjer når eg fører joy'en framover når kamera e aktivert. Ehm? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 På den største størrelsen på bildene er det ikke noe zoom. På den minste størrelsen så er det 4x, og på den i midten så er det 2x. Desverre så er det sånn, men det er jo bare digital zoom. Du kan like greit bare forstørre bildet på pcn etterpå, det er det samme. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Du kan like greit bare forstørre bildet på pcn etterpå, det er det samme. Ikke hvis man ikke har BT, iR eller kabel hehe. Endret 3. november 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ikke hvis man ikke har BT, iR eller kabel hehe. Hehe, visste at noen kom til å si det. Men ja, det er sant. Men hvis man forstørrer et bilde digitalt så kommer det bare til å se enda mer kornete ut. Så det er best å bare nærme seg mer mot det man vil ta bilde av. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skulle likt å sett den siden. Men et spørsmål til: Kordan zoooomer eg? Det skal liksom være 4x zoom på kamera, men ingenting skjer når eg fører joy'en framover når kamera e aktivert. Ehm? PCXray bare ett spørsmål fikk du ikkje med bruksnavisning til mob.? >>Har hatt den selv og let du gutten min i bruksnavisningen som fulgte med mob..så slipper vi å forklare deg her inne på dine spørsmål....og skjerp deg med smiley...ville bare nevne dette...kom gjerne med kommentarer på det...tåler den Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du kan like greit bare forstørre bildet på pcn etterpå, det er det samme. Ikke hvis man ikke har BT, iR eller kabel hehe. men da har du fot-zoom Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ....og skjerp deg med smiley...ville bare nevne dette...kom gjerne med kommentarer på det...tåler den Eh? Hva mente du med det? Han må vel få lov til å ha en smiley etter det han har skrevet hvis han ønsker det? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) PCXray bare ett spørsmål fikk du ikkje med bruksnavisning til mob.? >>Har hatt den selv og let du gutten min i bruksnavisningen som fulgte med mob..så slipper vi å forklare deg her inne på dine spørsmål....og skjerp deg med smiley...ville bare nevne dette...kom gjerne med kommentarer på det...tåler den Svar på spørsmål: 1. Jo eg fikk med bruksanvisning(ikke bruksnavisning:p) til mobilen. Her er det som står under Bildetjenester - Kamera og Videokamera - Zoom: Trykk på ^ for å zoome inn på motivet. Det er det ENESTE som står under zoom i bruksANvisningen min. Det e jo ikke min feil at SE ikke skriver dette under zoom. Eg gidder ikke å lese gjennom hele bruksanvisningen (har faktisk bedre ting å ta meg til). Skjerpe meg med smileyene? Ka e vitsen med smileyene når eg ikke skal få bruke de?! Bare en liten ting til: Du klarer vel ikke å presse inn litt flere punktum i innlegget ditt? Synes det var litt få av de der. Endret 5. november 2004 av PCXray Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) OIZANN !!! her hadde vi en masete fyr som ikke kan lese bruksanvisningen gitt! (og utakknemlig også... ) du har IKKE tid å lese bruksanvisningen? men dette her har du tid til? hmmm, du som hadde så mye annet viktig å gjøre...KREMT! Endret 5. november 2004 av jmmk Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 PCXray bare ett spørsmål fikk du ikkje med bruksnavisning til mob.? >>Har hatt den selv og let du gutten min i bruksnavisningen som fulgte med mob..så slipper vi å forklare deg her inne på dine spørsmål....og skjerp deg med smiley...ville bare nevne dette...kom gjerne med kommentarer på det...tåler den Svar på spørsmål: 1. Jo eg fikk med bruksanvisning(ikke bruksnavisning:p) til mobilen. Her er det som står under Bildetjenester - Kamera og Videokamera - Zoom: Trykk på ^ for å zoome inn på motivet. Det er det ENESTE som står under zoom i bruksANvisningen min. Det e jo ikke min feil at SE ikke skriver dette under zoom. Eg gidder ikke å lese gjennom hele bruksanvisningen (har faktisk bedre ting å ta meg til). Skjerpe meg med smileyene? Ka e vitsen med smileyene når eg ikke skal få bruke de?! Bare en liten ting til: Du klarer vel ikke å presse inn litt flere punktum i innlegget ditt? Synes det var litt få av de der. Den e fin god helg....... Lenke til kommentar
thord Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Kan dere slutte å krangle? høres ut som raatass40 er ute etter bråk. Uansett ,dette er et forum, hvor vi stiller spørsmål og svarer på dem. Han må jo selv få velge om han vil lese bruksanvisningen eller ikke. Hvis dere ikke har noe positivt å si, så kan dere holde det for dere selv. ok? Endret 5. november 2004 av thord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå