starchild2004 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Jeg ser at SonyEricsson K500i kommer med farge "cosmetic blue", men har ikke funnet denne i noe utsalgssted. Er det noen som vet om butikker som har denne, evt. nettbutikker ? På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sjekk dinpris.no Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nei, der fantes den ikke. Dvs, yatack.no hadde den, men der sto det ingenting om farge. Derfor velger jeg å tro at de, som alle andre, kun har den i sølv. Blåfarget K500 er rett og slett ikke sluppet på markedet ennå. Og en ting til, jeg ville aldri i verden handlet noe fra yatack. Lenke til kommentar
starchild2004 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Takk for tilbakemelding. Jeg synes det er merkelig at "alle" kan markedsføre telefonen i blå farge når de ikke har den. Dette er vel på kanten...?? Synes den blå virker meget kul og kunne tenkt meg denne. Får vel bare vente.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Problemet er at Sony Ericsson bare har sendt ut esker med bilder av blå telefoner på utsiden. Mens telefonen inni er sølv. Og ja, det er kjipt... Lenke til kommentar
starchild2004 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Har vært i kontakt med SonyEricsson og de sier at cosmetic blue er planlagt lansert i 4. kvartal 2004, men hadde ingen nærmere info rundt denne. Til info... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har hørt fra importør av SE at den blå ikke kommer før mars. Lenke til kommentar
starchild2004 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Høres lovende ut. SE har ikke selv kontroll over når det evt. kommer... Jeg bør vel vurdere silver evt. en annen tlf. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Takk for tilbakemelding.Jeg synes det er merkelig at "alle" kan markedsføre telefonen i blå farge når de ikke har den. Dette er vel på kanten...?? Synes den blå virker meget kul og kunne tenkt meg denne. Får vel bare vente.... Syns det er litt merkelig jeg og! Husker når jeg kjøpte 3510i, introduserte de med fargen hvit, og at det var ett Spill deksel på! Fikk aldri med Spilldeksel på heller! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Får anmelde dem for villedende markedsføring da. Så får vi en slutt på den djevelskapen! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 de gjorde det samme med t630 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå