olemm Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Kikker på et par objektiver til Canon EOS og ser at det er en del på forumet som handler optikk fra f.x. B&H i USA. Ser at det er en del penger å spare (i det minste sånn på papiret) f.eks. er 70-200f/4L rundt 1500 kr billigere selv inklusiv moms. Derimot merker jeg meg også at mange har betenkeligheter mht. garanti som blant annet går på at objektivet må sendes til USA for garantireparasjoner og at importør til Norge ikke vil ta imot utstyr som er importert privat. Samtidig leser jeg på B&H at man som ikke-amerikaner bør kjøpe USA-utgave heller enn import: A non-USA resident may want to consider the cost of returning the "direct import" item to us for warranty service, compared to the expense of buying the "USA warrantied" item and having warranty service available locally B&H sier forsåvidt her at USA-utgavene skal kunne repareres i Norge, men er dette riktig? Har noen noe erfaringer med dette? EDIT: glemte under-overskrift Endret 3. november 2004 av olemm Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har ikke erfaring med dette. Har selv handlet objektiver fra US, både fra B&H og Adorama og har fått forståelse for at produktet må returneres til US for garanti/reklamasjon åkkesom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå