Dunestar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg lagde fire forskjellige.Både Svart/Hvit og Regular. Absolutt imponerende, men dette er en logo-konkurranse. Ikke en headerkonkurranse. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg lagde fire forskjellige.Både Svart/Hvit og Regular. Absolutt imponerende, men dette er en logo-konkurranse. Ikke en headerkonkurranse. Meningen med "logoene" mine var at dem skulle brukes til alt, sånn generelt f.eks en banner som henger i taket på LANET? Skal logoen forkortes så kortes dem, værre er det ikke /Leif Was Here Endret 27. november 2004 av highlander- Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Slettet Endret 27. november 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Meningen med "logoene" mine var at dem skulle brukes til alt, sånn generelt f.eks en banner som henger i taket på LANET? Skal logoen forkortes så kortes dem, værre er det ikke Problemet blir vel heller å få dem forstørret opp i stor størrelse, uten at kvaliteten taper seg, når det ikke er lagret i vektor. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Meningen med "logoene" mine var at dem skulle brukes til alt, sånn generelt f.eks en banner som henger i taket på LANET? Skal logoen forkortes så kortes dem, værre er det ikke Problemet blir vel heller å få dem forstørret opp i stor størrelse, uten at kvaliteten taper seg, når det ikke er lagret i vektor. Jeg har allerede 300dpi på bildene Mulig jeg burde sende dem .tiff Endret 28. november 2004 av highlander- Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hjelper fint lite med 300dpi hvis dimensjonen på råfila er 2x2cm, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 tror ikke det ble noe særlig det her men... ..hva er det beste filtypen til logoer btw? det er jo sikkert 30stk å velge mellom i illustrator. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 .eps burde være greit. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er vel kanskje greit å lagre to ganger; én gang som .ai, og én gang som .eps? kommer vel an på hva som skal gjøres med dem, eller hva? .eps er vel greiest når det skal printes, men jeg må innrømme at jeg ikke har såå mye peiling på det Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hjelper fint lite med 300dpi hvis dimensjonen på råfila er 2x2cm, hvis du skjønner hva jeg mener I get it Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Siden konkurransen slutter om noen få dager tenkte jeg det var på tide å bidra med noen forslag igjen.. En rar: Og en stilren: (min favoritt) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Den stilrene var jo absolutt kul, men ga vel mer assosiasjoner til en dass (eller to) enn til et LAN. Men stå på. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 *klipp* dass *klipp* sa onkel óg Lenke til kommentar
retry Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Synes den Stilrene var UTROLIG digg... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 noen som kunne tenke seg å gi litt feedback til min? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå flippa vel forumet, men fristen gikk vel ut klokken 8 i dag tidlig..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stemmer det, ja Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Da har vi endelig fått samlet troppene og avgjort vinneren av konkurransen! Vi gratulerer brukeren prowl som har gått av med seieren med sitt bidrag. Det er flere grunner til at vi valgte denne logoen. * Den skalerer bra og ser bra ut både liten som stor. * Den fungerer med veldig mange forskjellige farger, og ikke minst i sort/hvit. * Den er enkel og lettforståelig. * Det er flere utgaver (forskjellig plassering av tekst) som kan brukes og fremdeles tydelig være samme logo. Vi vil i tilleg berømme alle som har postet sine bidrag, det var flere gode bidrag som ble vurdert. Til dere som ikke vant vil jeg bare si lykke til videre, flere av dere har tydeligvis talent. Vi er også veldig fornøyd med responsen på dette, den har vært over forventning, det er gledelig å se hva forumet kan benyttes til. Og til slutt, nok en gang, gratulerer prowl! Sjekk pm fra meg Hilsen oss bak getTogether. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Veldig bra at det kommer gjennomført grunngiving av det endelige valget. Slik kan man lære noe av det også. Edit: Og gratulerer, selvfølgelig. Endret 3. desember 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå