Gå til innhold

Logo-konkurranse til GetTogether. FERDIG!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt å lekte meg litt, men det poppet ikke om noen ideèr for å si det sånn...

jeg lager nok noe annet etter hvert, bare slang på dette for å "melde meg på konkurransen"

EDIT: Alt jeg lager er "i vector" forresten...

post-76-1100209357_thumb.jpg

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Logoforslaget til Prowl (det til høyre) synes jeg er det beste hittil. Men jeg er enig med arrangørene i at det kanskje bør være en litt mer variert logo.

Bra jobba! :thumbup:

Argh!! Mente det til høyre! *lære seg forskjellen på høyre og venstre*

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt galskapens første forslag, og jeg likte også Prowl sitt høyre forslag. Jeg ser for meg en kombinasjon av disse to logoene :love:

edit: for å gi litt kritikk også så syns jeg det var mye tekst i den høyre logoen til Prowl.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
har ikke kommet så langt.. føler det trengs litt mer her :hmm:

edit: oppdatert. bedre farger

Min helt klare favoritt så langt. Men den passer seg ikke som en "logo" da. Eller er det bare jeg som tenker feil nå? Men når jeg tenker logo tenker jeg slik som HW.no-logoen, G-en til Gamer.no, temperaturgreia til OK, window-skriket til programmer.no og den slags.

Lenke til kommentar

Hmm.. Den nederst til venstre var digg! *kosepå*

Anyways: Ble sittende å bare stirre på bildet nå, i halvveise trance på grunn av trøtthet, men også musikken jeg hører på atm, og jeg tenkte på hva i all verden egentlig «folka» på bildet driver med :p

Tror det er på tide å jobbe litt mer med mitt forslag. Hvis noen i det hele tatt husker det da? ;)

Tror kanskje jeg skal lage en spesialtilpasset skrifttype til mitt forslag, har vært fristende en stund. Men men, vi får se hva jeg orker/gidder å gjøre i løpet av natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...