Purify Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Enig med Waldmeister her. Galskapens forslag er meget stilig, og samtidig utrolig enkel. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Satt å lekte meg litt, men det poppet ikke om noen ideèr for å si det sånn... jeg lager nok noe annet etter hvert, bare slang på dette for å "melde meg på konkurransen" EDIT: Alt jeg lager er "i vector" forresten... Endret 11. november 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Logoforslaget til Prowl (det til høyre) synes jeg er det beste hittil. Men jeg er enig med arrangørene i at det kanskje bør være en litt mer variert logo. Bra jobba! Argh!! Mente det til høyre! *lære seg forskjellen på høyre og venstre* Endret 12. november 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Jeg likte veldig godt galskapens første forslag, og jeg likte også Prowl sitt høyre forslag. Jeg ser for meg en kombinasjon av disse to logoene edit: for å gi litt kritikk også så syns jeg det var mye tekst i den høyre logoen til Prowl. Endret 12. november 2004 av svamp Lenke til kommentar
bernini Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Prowl, høyre. Helt klart. Få se med litt farger kanskje? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her kommer mitt bidrag: Laget i Paint... PS! Skal prøve å fikse den blå streken. Den er feil... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Sånn! Nå? Hva syns dere? Bare kom med synspunkter! Endret 12. november 2004 av Judofyr Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Bildet er egentlig litt for lite til å kunne se noe særlig av det, i hvertfall på min skjerm. Ser jo hva som står, men det kunne nok vært en idé å gjort den litt større uansett. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Judofyr: Det synes jo at du bare har brukt en font som er slik. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Har gjort den større nå. Endret 12. november 2004 av Judofyr Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 har ikke kommet så langt.. føler det trengs litt mer her edit: oppdatert. bedre farger Min helt klare favoritt så langt. Men den passer seg ikke som en "logo" da. Eller er det bare jeg som tenker feil nå? Men når jeg tenker logo tenker jeg slik som HW.no-logoen, G-en til Gamer.no, temperaturgreia til OK, window-skriket til programmer.no og den slags. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Oppdatert med litt farger og andre småvarianter... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Oppdatert med litt farger og andre småvarianter... Den nede til høyre og særlig den nede til venstre --> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hmm.. Den nederst til venstre var digg! *kosepå* Anyways: Ble sittende å bare stirre på bildet nå, i halvveise trance på grunn av trøtthet, men også musikken jeg hører på atm, og jeg tenkte på hva i all verden egentlig «folka» på bildet driver med Tror det er på tide å jobbe litt mer med mitt forslag. Hvis noen i det hele tatt husker det da? Tror kanskje jeg skal lage en spesialtilpasset skrifttype til mitt forslag, har vært fristende en stund. Men men, vi får se hva jeg orker/gidder å gjøre i løpet av natten. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Enig i at det ser ut som en slags spraydate "get together" greie, men joa. man får tolke det som man vil hihi Endret 12. november 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Den oppe til venstre var nesten umenneskelig pen. Men hadde likt å se ei annen font. Prøvd med noe annet? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Må få lasta ned noe, har kun standard fonts atm. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Oppdatert med litt farger og andre småvarianter... Ai caramba! Dette var seriøst diggbart, Prowl. Du har vunnet Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har lagt til flere Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Haha, den i midten er en sikker vinner! Nah, Prowl sine ser bra ut de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå