PoleCat Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 EspenDL: Jeg tror den hadde blitt mye bedre med teksten under eller til høyre, for nå ødelegger teksten det som er bak. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) har ikke kommet så langt.. føler det trengs litt mer her edit: oppdatert. bedre farger Endret 6. november 2004 av galskapen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 *snip* Beste til nå synes jeg. Enkel og stilfull. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Enig, men jeg synest Espen sin figur var ganske tøff og.. Kanskje galskapen sin logo med figuren til Espen Bare tenker litt høgt Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Litt idetørke, men ok da. Et raskt forslag: EDIT: Fjernet hw.no logoen Endret 6. november 2004 av bosannes Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tøffere enn toget hvis du fjerner HW-logoen!! nydelig må jeg si! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Føler jeg har sett den mannen med PC'en i bakgrunnen på forslaget ditt, EspenDL, før. Ikke slakt meg hvis jeg tar feil ... Endret 6. november 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Det stemmer nok det ja. Har sett den på en t-skjorte før og sikkert en del andre plasser også. Jeg bare hev den inn i bg for skoy Kjapt søk på google... sikkert et par tusen LAN sider som har brukt den Endret 6. november 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Har fått meg til å lage to logoer til med EspenDL sin figur i bakgrunnen! Vad tyckar ni? Endret 7. november 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Litt idetørke, men ok da. Et raskt forslag:*logo* EDIT: Fjernet hw.no logoen Sorry, men den der ser igrunn mest ut som et "fjortis-som-nettopp-har-fått-seg-PS-og-har-lyst-på-litt-oppmerksomhet"-forslag. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Litt idetørke, men ok da. Et raskt forslag:*logo* EDIT: Fjernet hw.no logoen Sorry, men den der ser igrunn mest ut som et "fjortis-som-nettopp-har-fått-seg-PS-og-har-lyst-på-litt-oppmerksomhet"-forslag. Det var vel egentlig det det var (bortsett fra at det var illustrator da) Nytt forslag: Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvorfor så store? Den du laget nå passer ikke som logo. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Synes det blir rimelig idiotisk å bruke et bilde/en tegning som er brukt i hundrevis av andre logoer før. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sorry, men jeg synes ikke pixelfonter gjør seg så bra i store formater. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 skjønner at jeg ikke har mye å stille med her, men prøver en liten en. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Synes det blir rimelig idiotisk å bruke et bilde/en tegning som er brukt i hundrevis av andre logoer før. Sant nok. Ny tegning? EDIT: Vedlagt fil. Kan det være en ideé? PS! Laget fort å gale Endret 8. november 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 synes EspenDL og Power-Z er på rett vei. liker den typen forslag. Espen sitt forlsag må gjerne utvikles litt mer, men synes det går rett vei. ellers Power-Z sitt forlsag fint, liker stilen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg liker bedre Galskapen sitt jeg.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Galskapen sitt første er også fortsatt det jeg personlig liker best. De andre forslagene synes jeg enten blir for rotete eller kjedelig. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja, det var det jeg mente. Det er stilfult.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå