mikk- Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Sorry mikka, men den der fallt ikkje heilt i smak hos meg ivertfall. Blei litt... eh...veit ikkje heilt - men litt "feil" iallefall Hehe, ok Regner med det er den generelle oppfattelsen her. Logoer har aldri vært mitt felt. Mulig jeg prøver på nytt litt senere. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Endret 6. november 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Sorry mikka, men den der fallt ikkje heilt i smak hos meg ivertfall. Blei litt... eh...veit ikkje heilt - men litt "feil" iallefall Hehe, ok Regner med det er den generelle oppfattelsen her. Logoer har aldri vært mitt felt. Mulig jeg prøver på nytt litt senere. Syns den er den beste hittil - veldig stilig med G'en og T'en, men skjønte ikke helt "kikkerten" eller kameraet eller hva det er i toppen. Og den var litt svart og grå da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Sikkert ikke noe nytenkende, men må da være meg jeg og Endret 6. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Er det kun et LAN for HW ? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Syns den er den beste hittil - veldig stilig med G'en og T'en, men skjønte ikke helt "kikkerten" eller kameraet eller hva det er i toppen. Og den var litt svart og grå da Takk! "Kikkerten" var ment å være en kanon, men der ser du hvor flink jeg er til å tegne Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg tror nok andre også kan være med, Skomaker Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ja, men da burde det ikke hete HW.no LAN synest jo jeg.. Men, men.. Gjør vel ingenting det da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Det er i regi av HW.no, etter hva jeg har skjønt, ser ingenting galt i at det er med, heller ei at det eventuelt ikke er med. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg syns igrunn den var ren og pen, men jeg ville kanskje prøvd å stave navnet på LANet rett.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Det er i regi av HW.no, etter hva jeg har skjønt, ser ingenting galt i at det er med, heller ei at det eventuelt ikke er med. Ok skjønner da.. Ja det kan være lurt i å stave ordet rett ja Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg var for lat til å skrive det inn selv. Se på signaturen til knatten Anders Schau KnattenTeknisk sjef Hardware.no m/ søstersider Hw.no arrangerer dataparty: Hw.no GetTogheter Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Dunno om denne ble noe tess, fargevalget var mest rettet mot årstiden. Juni er litt frisk og sommeraktig Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Stilig FuLu, Likte den øverste godt. Hele opplegget var litt anderledes enn tidligere innlegg. positivt med noe nytt og kreativt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Knall, FuLu. Likte den øverste veldig godt, var stilige farger og den ble veldig frisk og oppmuntrende. Kanskje ikke akkurat hva man forbinder med et LAN, men uansett. Edit: 1800 innlegg Endret 6. november 2004 av Purify Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Nå har jeg skrevet det riktig: Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 OooOOo... Pen den og.. Den viser vel litt mer at det er et LAN enn de andre... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Veldig bra, EspenDL! IMO den beste her, selv om den kanskje vil bli litt vanskelig å skalere. At den også faktisk er litt relatert til LAN er også en fordel. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Den skalerer faktisk veldig bra Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Du husket til og med at det skal være i 2005 Jeg hadde skrever 04 uten å blunke.. Men så tenker ikke jeg før jeg skriver da Den var pen som jeg sa ja.. Har du svart hvitt versjon bare så man får se hvordan den er da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå