Lokaltog Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Gud, så patetisk. Dette er definitivt feil sted å diskutere JiBril2ks feilgrep. Stoppe her? Kommer med mitt bidrag. Det er ikke svære greier, men noen forslag må det jo komme! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Vet ikke helt hva det der minte meg om. Kanskje en blanding av netcom og homsetelefonen Men tror de trenger noe som i lang tid vil gjøre at folk ser på logoen og med en gang tenker hw.nos lan.. Og da er en tøff logo som sier noe bra. Jeg vet det er vanskelig å gjøre da, ofte bruker jo de store firmaene mye tid og resursser (?) på det.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Så vilt lite jeg hadde å finne på i kveld. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) *lage logo* ..men dere trenger vel kanskje noe mer omfattende enn ren tekst? *installere illustrator* Endret 4. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
knatten Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Forslagene begynner å strømme inn ser jeg, husk at dere har mange uker på dere, så det er tid til å lage noe litt mer avansert enn bare tekst. Husk likevel at logoen også bør skalere godt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hm, var det bare jeg som tolka et tidligere innlegg om at vi ikke skulle ha med HW-logoen..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hm, var det bare jeg som tolka et tidligere innlegg om at vi ikke skulle ha med HW-logoen..? Nei, det var det ikke. Jeg har ikke tatt den med i det nye logoforslaget mitt, som heller ikke er helt oppe på toppen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Så vilt lite jeg hadde å finne på i kveld. Sorry, men leste det først som "GETTO-GETHER" Kommer nok med en logo eller to her sjøl i løpet av månaden, håper eg da. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Liker best Lokaltog sin så langt. SirIce din var forferdlig, men det var kanskje ment som en spør.. Ser seriøst ut som logo for homsetelefonen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Liker best Lokaltog sin så langt. SirIce din var forferdlig, men det var kanskje ment som en spør.. Ser seriøst ut som logo for homsetelefonen. Men hodene var jo morsomme da Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ja, de var ekstremt morsomme.. Tenker litt på å lage en logo jeg og selv om jeg ikke er den beste til det.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ja, de var ekstremt morsomme..Tenker litt på å lage en logo jeg og selv om jeg ikke er den beste til det.. Det er jo lov og prøve seg da, alle har lov, det kan jeg og sikkert mange andre huske fra når programmer.no skulle ha logo :!: Endret 5. november 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jaja, da har jeg mekket et nytt forslag. Eller.. Det er 4 stykker faktisk Uten hw.no logo: Farger: Sort/hvitt: Med hw.no logo Farger: Sort/hvitt: Lagde med hw.no logoen også, selv om det har vært nevnt i et tidligere innlegg at den ikke skulle være med. Har jo vært et par andre forslag som har hatt den med, så jeg tenkte, hvorfor ikke? Endret 5. november 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 De var jo tøffe da. De beste hittil? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Førsteutkast: Håper det synes at det er en G og en T i figuren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ok, beklager, men jeg finner ikke G'en.. Edit: Oh. Endret 5. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 bokstavene kan vel eventuelt framheves mer, for eksempel ved å la G'en være grå? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Eller oransje Kommer ikke fram i svart/hvitt dough.. Endret 5. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Sorry mikka, men den der fallt ikkje heilt i smak hos meg ivertfall. Blei litt... eh...veit ikkje heilt - men litt "feil" iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå