Gå til innhold

Logo-konkurranse til GetTogether. FERDIG!

Anbefalte innlegg

Som en del sikkert har fått med seg vil det i 2005 bli arrangert et hw.no LAN, det ligger en offisiel tråd om det her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=321393

Vi som står bak dette ønsker rett og slett at alt ved arrangementet skal være kult, og til å begynne med så blir det logo-konkurranse!

Vi trenger en logo som vi kan bruke for profilering, den skal kunne brukes til print, på web og egentlig over alt.

Det er en fordel om den også fungerer i svart/hvitt og ikke bare i farge. Den bør være skalerbar, ikke bare rent teknisk men også at den ser bra ut i liten skala og stor skala.

EDIT: Logoen skal ikke inneholde hw.no logoen eller referanser til hardware.no.

Utover det har dere fritt spillerom, avgjørelsen om hvem som vinner blir tatt av oss som står bak lanet.

Fristen for innlevering er 1. desember 2004.

Og ikke minst, premien for den seirende logo's kreatør er gratis inngang til hw.no GetTogether!

Bidrag kan sendes til [email protected] med "Logo-konkurranse" som emnefelt.

Hilsen Raymond Julin (Findus), Anders Schau Knatten (knatten) og Tor Henning Ueland (Ueland).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er også postet under visuell kreativitet Purify.

Vel, bryter vel med plenty av Forumregler, men.. :)

Angående den betaling som er satt opp, så tror jeg kanskje noen ikke gidder å delta.. Mange som kanskje ikke har mulighet for å komme seg til Oslo, evt i det hele tatt har lyst på LANet..

Når det gjelder HW-logo, skal man bruke den gamle eller den nye versjonen..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Om noen føler seg fornærmet av at litt regler brytes så må de bare si i fra. Vi vil bare at flest mulig ser det, og jeg regner med at ikke alle som er gode til denne typen ting leser visuell kreativitet forumet.

Det er et poeng at noen kanskje ikke kan komme seg til oslo og ikke er interesert i å være med på treffet. Jeg skal se på andre gevinster, men inntill videre er dette da gevinsten. Jeg kommer med en oppdatering av tråden om vi får til noe bedre.

Og her skal man ikke bruke hw.no logoen, treffet er riktignok i regi/sponset av hw.no men det skal profileres som en egen del på lik linje med søstersider.

Lenke til kommentar
Ehh, ok? Er ikke det der flaming?

Det er ikke flaming, det er en høfling påminnelse.

Ehm, nei..?

Den var latterlig og i det hele tatt helt unødvendig. :ermm:

Noen har kanskje lyst til å komme seg videre, ikke bli minnet på ting gang på gang av smålige mennesker som av en eller annen grunn fant det fint å si noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...