Nervetattoo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Som en del sikkert har fått med seg vil det i 2005 bli arrangert et hw.no LAN, det ligger en offisiel tråd om det her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=321393 Vi som står bak dette ønsker rett og slett at alt ved arrangementet skal være kult, og til å begynne med så blir det logo-konkurranse! Vi trenger en logo som vi kan bruke for profilering, den skal kunne brukes til print, på web og egentlig over alt. Det er en fordel om den også fungerer i svart/hvitt og ikke bare i farge. Den bør være skalerbar, ikke bare rent teknisk men også at den ser bra ut i liten skala og stor skala. EDIT: Logoen skal ikke inneholde hw.no logoen eller referanser til hardware.no. Utover det har dere fritt spillerom, avgjørelsen om hvem som vinner blir tatt av oss som står bak lanet. Fristen for innlevering er 1. desember 2004. Og ikke minst, premien for den seirende logo's kreatør er gratis inngang til hw.no GetTogether! Bidrag kan sendes til [email protected] med "Logo-konkurranse" som emnefelt. Hilsen Raymond Julin (Findus), Anders Schau Knatten (knatten) og Tor Henning Ueland (Ueland). Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Denne burde vel være postet under visuell kreativitet? Edit: ser du har posta en likedan tråd der også, så glem det. (Jeg så det før waldmeister, så bare stikk av ) Med "gratis inngang", mener du da at dere spanderer flyreise på meg til Oslo? Endret 3. november 2004 av Purify Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den er også postet under visuell kreativitet Purify. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Den er også postet under visuell kreativitet Purify. Vel, bryter vel med plenty av Forumregler, men.. Angående den betaling som er satt opp, så tror jeg kanskje noen ikke gidder å delta.. Mange som kanskje ikke har mulighet for å komme seg til Oslo, evt i det hele tatt har lyst på LANet.. Når det gjelder HW-logo, skal man bruke den gamle eller den nye versjonen..? Endret 3. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Om noen føler seg fornærmet av at litt regler brytes så må de bare si i fra. Vi vil bare at flest mulig ser det, og jeg regner med at ikke alle som er gode til denne typen ting leser visuell kreativitet forumet. Det er et poeng at noen kanskje ikke kan komme seg til oslo og ikke er interesert i å være med på treffet. Jeg skal se på andre gevinster, men inntill videre er dette da gevinsten. Jeg kommer med en oppdatering av tråden om vi får til noe bedre. Og her skal man ikke bruke hw.no logoen, treffet er riktignok i regi/sponset av hw.no men det skal profileres som en egen del på lik linje med søstersider. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det websidene som Pirhana lagde for ei stund siden som skal brukes, eller kommer det nye? Støtter også det som ble sagt oppi her om at gratis inngang ikke nødvendigvis er en god premie. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Må egentlig si det er fristende å prøve seg... Selv om det finnes andre her inne som er mye bedre enn meg i vektor og logodesign enn det jeg er. Kan kanskje ha noe med at jeg bor i Oslo, og at det er litt enklere for meg å komme på LAN'et Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Edit: Bildene fjernet fra server, andre forslag kan sees på side 2. Endret 5. november 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvor lenge vil konkuransen vare? skal se om jeg får laget noe i helgen.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvor lenge vil konkuransen vare? Fristen for innlevering er 1. desember 2004. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det websidene som Pirhana lagde for ei stund siden som skal brukes, eller kommer det nye? Hvis designet enda finnes et sted og det enda er ønskelig at vi skal bruke det så bør det absolutt være mulig Lenke til kommentar
magh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal jeg tørre dette da? «Logo» «Logo» - svart Edit: Har ikke jobbet mye med den, og er egentlig bare et førsteutkast, som selvfølgelig kan endres på så lett som bare det Husk at du ikke må stjele noe fra Computer Arts til du lager andre utkast, Jibril2k Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nei, det er en pekepinn å huske på. Er jo ikke lett å være kreativ uten å plagiere. Endret 4. november 2004 av Boheme Netter Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ehh, ok? Er ikke det der flaming? Uansett så har jeg ikke stjålet noe fra CA nå! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Skal jeg tørre dette da? «Logo» «Logo» - svart Edit: Har ikke jobbet mye med den, og er egentlig bare et førsteutkast, som selvfølgelig kan endres på så lett som bare det Husk at du ikke må stjele noe fra Computer Arts til du lager andre utkast, Jibril2k Hæ ? Endret 4. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ehh, ok? Er ikke det der flaming? Det er ikke flaming, det er en høfling påminnelse. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tja.. synesikke den var så høflig egentlig, er klar over hva jeg gjorde, trenger ikke å bli mint på det, ligger i bakhodet hele tiden. Men jeg setter uansett strek for videre OT diskusjon her. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ehh, ok? Er ikke det der flaming? Det er ikke flaming, det er en høfling påminnelse. Ehm, nei..? Den var latterlig og i det hele tatt helt unødvendig. Noen har kanskje lyst til å komme seg videre, ikke bli minnet på ting gang på gang av smålige mennesker som av en eller annen grunn fant det fint å si noe.. Lenke til kommentar
Gjermis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har man gjort noe sånt må man tåle å bli minnet på det. Etter hva jeg har skjønt har han bare sneket seg inn igjen som ingenting hadde skjedd. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Men jeg setter uansett strek for videre OT diskusjon her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå