Gå til innhold

Balsfjord.com - Portal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er altfor mye stash på siden. Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal se først. Men designet funker fint det!

Kanskje du kunne ha prøvd med en rullemeny? På den måten får du ha like mye på siden, men ikke alt vises på en gang.

Blir litt forvirret av designet på grunn av alt stashet

Lenke til kommentar
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004

Skal du ha kritikk på en template?

Skjønner ikke poenget jeg asså :shrug:

Spørsmål til trådstarter:

Hvis vi hadde kommet med masse god kritikk, ville du utført noen av forbedringene vi hadde foreslått, og ville du i egentlig hatt kompetanse til det?

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Herre min hatt. Det spiller vel ingen rolle om man bruker noe andre har vært så grei å dele oss, som f.eks. phpnuke, oscommerce, whatever. Hvis man ikke har lyst til å finne opp kruttet på nytt, så trenger man ikke gjøre det heller.

Det sagt, sida inneholder ikke mye info/innhold så jeg vet ikke helt hva jeg synes. http://www.sandskole.no/ ser bedre ut for å si det sånn, friskere farger og mer koselig. :)

Lenke til kommentar
Herre min hatt. Det spiller vel ingen rolle om man bruker noe andre har vært så grei å dele oss, som f.eks. phpnuke, oscommerce, whatever. Hvis man ikke har lyst til å finne opp kruttet på nytt, så trenger man ikke gjøre det heller.

Er ikke bruken av PHPnuke jeg ikke liker, men det faktum at man vil ha kritikk på noe ferdig-laget som man ikke kommer til å endre uansett hva kritikken går ut på.

"Jeg har en bil, Volvo V70, jeg vil gjerne ha kritikk på den" - ser du poenget?

Lenke til kommentar

Kritikk på innholdet da:

Masse unødvendig vissvass som følger med phpnuke; nedlastinger, kategoriserte "web links", omfattende statistikk som strengt tatt ingen andre enn webmaster har behov for å se, standard ferdig-poll, 3 nyheter man kanskje oppdager hvis man klarer å se forbi alt dilldallet som trekker øynene vekk fra det som virkelig er bra og nyttig (kvaliteten på nyhetene skal jeg ikke uttale meg om da barnehager i balsfjord ikke er min hovedinterresse).

Alt i alt er det utrolig mye dritt som burde fjernes for å få frem poenget med siden; nyheter om balsfjord, "møteplass" i form av et forum, o.l.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Nå lurte jeg bare på hva dere syntes om innholdet ikke om den faens PHPnuken

Innholdet? 2 artikler + en liste over barnehager? Når du fyller opp med mer innhold, så blir siden kanskje mer interessant.

Skal hvem som helst få skrive inn artikler? Jeg ville skjult det vanlige folk ikke skal bry seg om. Jeg ville ha flyttet det som handler om Balsfjord til topppen av lista på venstre side, og skjøvet Funksjoner og innhold lenger ned. Regner med at poenget med siden skal være informasjon i form av artikler, ikke chatting, så sett det som er viktigst øverst. (På den annen side, når det er flere forum om spill enn om kommunen, så regner jeg med at jeg tar litt feil her.)

Det er foresten feil i forumet, masse skumle feillmeldinger. Ser ikke bra ut.

Jeg ville også flyttet snakkeboksen ned under undersøkelsen. Den er ganske irriterende... En poll er mer interessant for flere.

Bildet... Ikke pent... "Balsfjord.com" er nesten uleslig. Og har du lagt på snø på toppen av bokstavene under? Ser veldig pussig ut.

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...