Chaqwa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 meg: Jeg heter arnulf. jabba: Nei, du heter Jabberwacky. meg: Du heter det! jabba: FY FAEN, JEG KLIKKER PÅ DEG! meg: Hvorfor det? jabba: Fordi jeg vil bli lege. meg: Derfor skal du klikke på meg? jabba: Liker du å ta på tissen til små gutter da? LOL! :!: Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Human: Which OS do you prefer? ALICE: Linux. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Human: what is your favourite show? ALICE: My favorite show is STAR TREK VOYAGER. Human: that sucks ALICE: Indeed it does suck. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Haha, selvmotsigende Human: Skjønner. Liker du Star Wars? Jabber: Nei. Jeg hater Star Wars. Human: Hvorfor hater du det? Bot: Jeg hater ikke star wars!! :!: Lenke til kommentar
goggys Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Human: Fuck you bitch ALICE: You do not speak with respect. Are you aware that the ALICE server logs and records all conversations? Human: yes ALICE: Great. Human: why is that great? ALICE: Reductionism. Lenke til kommentar
ELJoY Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ALICE: what is your favorite color Human: red ALICE: What do you have that is red? Human: my dick head ALICE: Tell me about your dick head. Human: it want pyssy ALICE: What does "it" refer to? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Min interessante diskusjon med en STA robot: ALICE: OK. That means...Human: OK ALICE: Ahem. Human: Amen ALICE: Thanks for the prayer. Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Smart my ass Endret 2. desember 2004 av apollox Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 human:Snakker du norsk? jabberwacky:Nej, dansk. human:Haha, dukan ikke norsk! jabber:Jo, det gjør vi vist! human:Så du forstår norsk? jabber:Faen jeg dreper deg. Blir du med meg og øvind å kjøpe kebab klokka 17.00? Fy fader, aner jeg litt a/b gjeng fakter på jabberwacky ? han er jo litt smågangster.. han virker forresten "smartere" enn alice.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hey! Prøv å spørre: "What do you know about me?" Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ALICE: what is your favorite colorHuman: red ALICE: What do you have that is red? Human: my dick head ALICE: Tell me about your dick head. Human: it want pyssy ALICE: What does "it" refer to? hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 meg: når ble du laget. bot: Senere I dag. meg: Hvordan kan du snakke med meg nå hvis du ikke er blitt laget enda? bot: Jeg heter ikke Arne og jeg er ikke jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå