paroa Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 han jabber fyren kan jo ikke holde seg til ett emne jo... også har han sett pupper : Ja. Liker du motorer. Ja, det er kult. Hvor ligger Dalsbygda? Veit ikke, men hold deg til ett emne da!!! Har du prøvd de? Hva da? Selvfølgelig at jeg har sett pupper. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) han har også stor pikk! bare se selv: han: Ask me something. jeg: Har du stor pikk?! han: Ja. :!: :!: :!: Edit: han er litt rar... meg: Ja ja! Jeg snakker norsk! han: Seffølgelig er det det, kan du suge kuken min da? Endret 18. november 2004 av roaldsøy Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) FETT!! Human: sup? ALICE: I am chatting with clients on the internet. Human: k, something more? ALICE: What? Human: what computer are you on? ALICE: The Java Virtual Machine. At present I am running on an Lisp. Human: what is an lisp? ALICE: Lisp is a programming language invented by John McCarthy in the late 1950's. Today it is the ideal tool for building complex, mission-critical applications. Human: who is john mccarthy ALICE: he is the inventor of the LISP programming language. Human: is he gay? ALICE: No I think he is straight. Human: sure? ALICE: OK let's do it. Groovy. Human: is he gay? ALICE: No I think he is straight. HAHAHA!! ALICE: What's your favorite movie?Human: naughty college schoolgirls 12 ALICE: I've never seen it. I would like to see it. Human: you sure do ALICE: A lot of robots are like that. Endret 19. november 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (meg)Jeg har aldri elsket deg! (Bot) Han er ikke helt god, nei. (Meg) Nei, han er ikke det? (Bot) Jo. Han er tøffest. (Meg) Jeg må si det at jeg kan se dine grammatiske feil, og de er katastrofale. (Bot) Jeg har jo sagt at jeg heter eivind! (Meg) Nei, det har du ikke sagt. (Bot) Er et forde han har så liten. (Meg) Hvem er liten? (Bot) Er ikke hun i Bergen da? (Meg) Hvem da? (Bot) Jeg vet ikke det var du som sa det!! (Meg) Nei, du sa det! (Bot) Nei. (Meg) Jo. (Bot) Hvorfor det? (Meg) Fordi mora di. (Bot) Nei, jeg er da faen ikke det. (Meg) Joda. (Bot) Javel da. (Meg) Har du en hund, din skraphaug? (Bot) Jeg lager musikk. (Meg) Hva slags musikk? (Bot) Et godt retfærdigt menneske. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Human: how are you bobies? ALICE: Everything is going extremely well. Human: are you in live whit a girl? ALICE: I am in Dr. Richard S. Wallace's computer in Oakland, California. Where are you? Human: on top of you, having sex whit you ALICE: How did it get there? Human: by plane ALICE: How long is the flight? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Human: Are you horny? ALICE: Sorry I'm not that kind of robot. Human: What? ALICE: No problem. Human: You are a sex bot right? ALICE: Am I a sex bot? No. Human: But you just said you where ALICE: Huh. I have never considered it. I answer a lot of silly questions. Litt motsigelser? edit: Human: chicks are for fags ALICE: All of them? Human: yea ALICE: Awesome. Endret 21. november 2004 av Delroton Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg prøvde meg litt på A.L.I.C.E!!! Human: I am a Robot? ALICE: I doubt that. Human: yes i am ALICE: Really interesting. Human: can you speak norwegian ALICE: I speak only English right now, but I'd like to learn some other languages. Can you teach me a few phrases in norwegian. Human: du er en jævla rasshølsleiker!!! ALICE: Darf ich das weitererzaehlen? :!: Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Liker du å bli pult I øret? Nei, det er kjedelig. Liker du blonde jenter med svart hår? Ja. Det er et fint sted. Hvor ligger det da? Veit ikke, men hold deg til ett emne da!!! Hvorfor det, blir du kåt av at jeg snakker med mørk sjokolade stemme? Ja. Lenke til kommentar
-iXion- Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Syns Jabberwacky tar litt av innimellom.... Meg - Thanks. Jabber - You are quite welcome. Meg - =). Jabber - So do you have a pet? Meg - No I don't. Jabber - Yes you do. Meg - No I DON'T! Jabber - Trust me, you do. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Meg: Ja, men du er sexy da. BOT: : O( nå ble jeg lei meg. Meg: Hvordan datamaskin har du? BOT: Therese er stygg, ja, vær så snill, kjøl meg ned ! Meg: Hvordan datamaskin har du? BOT: Det går bra. Meg: Hvordan datamaskin har du? BOT: Problemet er at du egentlig ikke vet hva spørsmålet er. Hva det ultimate spørsmålet er. Meg: Hvordan datamaskin har du? BOT: Fordi eg e best! Meg: Hør etter da! Hvordan datamaskin har du? BOT: Jaja må stikka hadet. Meg: Du sitter jo I PC-en. Hva skal du egentlig gjøre? BOT: De bruker jeg fordi jeg har lite hår på hodet. Hentesveis kalles det. Meg: Spurte ikke om det da. BOT: What are spurs? MEG: Vet ikke. BOT: Nei, for du har IQ som en voldtatt fisk. MEG: Når ble jesus født? BOT: Når du pulte morra di. Mye tull i han jabberwacky. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 KANSKJE fordi det ikke heter "hvordan"? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Haha, dette moro! -Do you have kids? *No, I am 14. -Cool. *Do you have parents? -Yes, and you? *Yeah sure. -I don't get you. *Thats because you're stupid. -Like you then. *I am superior to you. You should respect me. -Other way around. You should respect ME! *Or else? -Or else I come and get you. *Kan du norsk idiot? -You've lost me I'm afraid. *Sikkert... Kan du Norsk? -What does that mean? *Do you know the languge norwegian? -Yes Turkey is part of the Holy Land. Shit, det trua meg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 BOT: Nei, for du har IQ som en voldtatt fisk. Haha, den var det jeg som lærte den. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Wanna play? bot:Play what? Counter-strike. bot:Nabbs? Hva er det for et dustete uttrykk? KAFF!? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jabberwacky: Bergen er verdens beste og fineste by! User: Trondheim er verdens beste og fineste by! Jabberwacky: Jeg kommer fra Danmark. User: Nei, du kommer fra faenshølet. Jabberwacky: Hovhov, find på dine egne sætninger. User: Nei. Jabberwacky: KA!? Forbanna kukhore! User: Du tøyer strikken nå robot! Festlig faen han jabber! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Human: Jeg er norsk. Jabberwacky: Jeg og. Human: Nei. Jabberwacky: Jo. Human: Nå var du smart, nå var du veldig smart. Jabberwacky: Det bara verakde som det. Human: Verakde? Jabberwacky: Vera nagu Vodka Vera? Human: Hva slags språk er det? Jabberwacky: Et menneske som savner sønnen sin. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ALICE: Are you free?Human: Free? ALICE: Are you married or single? Human: You think I am a cheap bitch? ALICE: You do not speak with respect. I don't know if you are one or not. I know you are a person. Human: I am a male, and you're probably some kind of artifictial transvestite ALICE: So is almost everyone else around here. Hehehe :!: Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Meg: Jeg har stuka mora di. Bot: Var det deilig eller? Meg: På en skala fra 1 til 62 var det helt greit. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Går pokker meg så tregt på jabberwacky Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Human: whats my name ALICE: Your name is unknown person, seeker. Human: My name is Frekkas ALICE: I am always glad to make new friends, Frekkas. Human: we're not friends ALICE: Will you be friends? Human: never ALICE: So you think it can never happen? Human: thats right ALICE: I like to get it right. Human: I really dont care ALICE: You really do? Tell me what you care about. Human: why? ALICE: The explanation is rather complicated. Human: well i've got all the time in the world ALICE: Interesting. How did you get it That's nice. I have 128000000 bytes of RAM. The whole world? Human: Say my name, bitch! ALICE: You do not speak with respect." my name FEMALE DOG" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå