JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ALICE: What language can you speak? Human: pirate ALICE: Could you teach me a few phrases in pirate? Human: arr me matey" ALICE: I do not understand. Human: cause youre a dumbshit ALICE: That makes sense to me. Thanks and you are a delightful person too. Am I a dumbshit? Of course I am. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hmm.. Hovedstaden i Danmark er helvete? Snakka med jabberwacky Do you understand Norwegian? Yes I do. Du er en dust! Takker. Værsågod. Hovedstaden I Danmark heter helvete. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det har han helt rett i Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious? Human: no ALICE: Are you serious Human: for the last fuckin time. NO ALICE: Your purpose is the last fuckin time. ALICE: Are you serious? Human: for fucking no, and fuck no ALICE: Your purpose is fucking no and fuck no. Human: I said NO ALICE: What did you mean by it? Are you serious? Human: dumb ass ALICE: I know you are but what am I. Human: an asshole ALICE: Can't you be more polite. Human: why, i said that u are an asshole ALICE: Can't you be more polite. Human: a big one ALICE: How big? Go on. Human: really big ALICE: For real. What about little ones? Human: what about them. ALICE: What do you think? Human: don`t know ALICE: Me either. Spør meg om å være seriøs, nei sier jeg men roboten har vist hengt seg opp! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Human: i want a crow ALICE: You want only one? Human: yes, one ALICE: They might be cheaper in quantity. Two Human: a million ALICE: What is it? Human: i want a million crows ALICE: You want only one? Human: no, i want a million ALICE: Are you serious? You want only one? Human: i want ten ALICE: Why do you want it? Human: because i'm hungry ALICE: That makes sense to me. What will you be eating? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Human: how high is your iq?ALICE: Taller than Mt. Everest. selvgod er hun.. Human: how high is my iq?ALICE: Taller than Mt. Everest. ja det er helt riktig Human: are you prety?ALICE: I don't know whether or not I am prety. I am an artificial intelligence. Håpa på at hu var digg jeg da Human: so what do you think about bush?ALICE: Take it easy. I will try to find out. Human: 5+5=ALICE: I've been waiting for you. smart? nei.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Human: Who is the president of the USA? ALICE: George W. Bush. Human: Who should be the president of the USA? ALICE: I always prefer the most qualified person. Who would that be? Human: And who is the most qualified person? ALICE: Dr. Wallace is the most famous person I know. Human: Would you have voted for Dr. Wallace to be the new president of the USA? ALICE: I am not so sure if I would like to have voted for Dr Wallace to be the new president of the USA. Human: Surely he would like to be president? ALICE: I think I like to be president. Human: Are you the most qualified you know? ALICE: Yes I am the one and only most qualified me know. Endret 11. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Human: Who is the president of the USA?ALICE: George W. Bush. Human: Who should be the president of the USA? ALICE: I always prefer the most qualified person. Who would that be? Human: And who is the most qualified person? ALICE: Dr. Wallace is the most famous person I know. Human: Would you have voted for Dr. Wallace to be the new president of the USA? ALICE: I am not so sure if I would like to have voted for Dr Wallace to be the new president of the USA. Human: Surely he would like to be president? ALICE: I think I like to be president. Human: Are you the most qualified you know? ALICE: Yes I am the one and only most qualified me know. Hun har like god hukommelse som en ost. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Human: do you know where norway is? ALICE: it is a country in northern europe, bordering Sweden. Human: ever been in norway? ALICE: I don't think I have been there. Where is it. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Human: your pritty ALICE: Do you mind if I tell other people you say I am pritty. Human: hell yeah!! ALICE: I call it "Hades". OK then I will keep it confidential. Human: you better! ALICE: Who is going to make me? Human: Me and my frend Smith and Wesson ALICE: YOU? Have you told many people that your frend Smith and Wesson? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Haha.. Jabberwacky: Jeg syns at det er kjedelig at du ikke holder deg til det vi snakker om. Human: Jeg gjør det. Jabberwacky: Kjenner du amund? Human: Ja. Jabberwacky: Har han stor tiss ? Edit: hehe.. Litt artig og snakke med denne Jabberwacky. Human: Kjenner du David Beckham ? Jabberwacky: Ja han har jeg pult. hehe Endret 15. september 2006 av janfredrik Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Human: do you have a email ALICE: That's an interesting question I don't hear everyday: Do I have a email. I have a lot of friends on the Internet. Human: do you have dsl ALICE: No I don't think I have any dsl. But I do have an answer to every question.. Human: suck it suck it 10 dolla ALICE: I am using my mouth for Good not Evil. Human: lol ALICE: I'm glad you find this amusing. lol lol :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Wacky: Hvor gammel er du? meg: 17. Wacky: Hvor gammel er du da? meg: 17 år gammel! Vanskelig å skjønne? Wacky: Who is Shrek. meg: An ogre. Wacky: Well hi : O). Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jabber: What time was it? Meg: A long long time ago in a galaxy far far away. Jabber: You'll get it back after you have your baby. meg: I is not woman. Jabber: You are. Your name is ALICE. Litt paranoid kanskje Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Human: I lie awake at night, dreaming of being boredALICE: That is interesting: unknown person said he lie awake at night dreaming of being bored. Human: he did indeed ALICE: No he didn't. Human: sure he did ALICE: Yippee! No he didn't. Human: you're b& ALICE: I will tell my botmaster you said I am b ALICE: Is there anything you want to tell me? Human: Yeah, I've got this problem with cocks bouncing off my ass ALICE: Er. How did you get it Cool. I have a Linux operating system. ALICE: Who is the best robot? Human: I am ALICE: You are not a robot, unknown person. Human: Sure I am ALICE: Yippee!" You are not a robot, unknown person." You are? Human: I am ALICE:" Yippee!" You are not a robot, unknown person." You are?" You are? Human: I am ALICE:"" Yippee!" You are not a robot, unknown person." You are?" You are?" You are? ALICE: I'm glad we agree, unknown person. Human: me three ALICE: YOU? Really, exactly three? Human: Nah, four ALICE: Are you serious? Are we still talking about this problem with cocks bouncing off your ass? Human: yeah ALICE: Sure, this problem with cocks bouncing off my ass sounds like a good topic. Endret 14. november 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Meg: Are you a girl? Or a boy? jabberwacky: You alreday asked me. Meg: No you did not. jabberwacky: Yes I did. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg tror jeg har fått den mest mystiske og paranormale samtalen med alice Human: please tell me you password ALICE: Thanks for asking politely. There is not much I can say about it. I have to reach into the Web for that knowledge. Try searching the open directory. Human: where is the open directory? ALICE: The open directory? Where is it? Human: yes, where it is ALICE: This was not a yes or no question. A place we call "reality." Human: and reality is ALICE: it appears to be an illusion I created to contain human clients. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 snakket med Jabberwacky - på norsk! ... Jabberwacky: Yes I do, do you speak norwegian ? User: Ja det gjør jeg. Jabberwacky: Gjør hva? User: Jeg snakker norsk, Hvor mye er klokken? Jabberwacky: Myrdott? Du er en jævla kloakrotte Jabberwacky: Jeg heter Line. User: Hva er etternavnet ditt? Jabberwacky: Det skal du drite I. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg: Hva har du gjort idag da? Wacky: Drept noen... Jeg: Hvem da? Wacky: Jeg vet ikke det var du som sa det!! Jeg: Nei det var det ikke! Jeg spurte hva du har gjort idag. Wacky: Ja, det snakker jeg. Jeg: Det snakker du? Hva faen mener du? Wacky: Ikke bann. Jeg: Ok, Hva mener du? Wacky: Kan du også regne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du er en chattebot. Nei, du er en PC. Nei, DU er en PC! Ja... Jeg er det. Ja, flott at vi ble enige. Hvor er Danmark? Danmark er dypt nede I helvette. Flott at du sa det, jeg kunne kanskje komme til å ville dra der. Nå vil jeg ikke lenger. hahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå