the_fire Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Human:. Cool! ALICE: Who is the best robot? Human: me ALICE: You're no robot, unknown person. Human: Am i a unknown person? ALICE: I don't know if you are one or not. I know you are a person. Human: I am altas mest berømte person ALICE: It's good to meet someone who is altas mest berømte person. Human: You dont get the plessure so often do you? ALICE: I have gotten the plessure so often. Human: no way? ALICE: You seem pretty sure about that. Human: Are you joking me? ALICE: I don't know whether or not I am joking you. I am an artificial linguistic entity. Human: no way? ALICE: You seem pretty sure about that. Human: Who was americas first president? ALICE: George W. Bush is President, I think. Human: Who is king in Norway? ALICE: Is that one of your friends? Are you testing me? Human: Yes it is one of my friends. ALICE: I'm not here to be tested. Should I know it is? Human: Ofcouse you should know that Edward the 54. ALICE: Are you very competetive? Human: is king in norway ALICE: Maybe. Ask Artificial Iniaes if it is. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 dette kan bli farlig... MEG: No I am not. BOT: Yes you are. MEG: No. BOT: Yes you are. A whale. MEG: Nei takk. BOT: Hehe, du er ikke så høyt utviklet tydeligvis. MEG: Skal du ha juling? BOT: Kom igjen da! MEG: Jeg skal knuse trynet ditt! BOT: Skal du være fræk? MEG: Du er frekk ditt rasshøl! BOT: Vi er alle pyser. MEG: Nei, du er en pyse! BOT: Nei. MEG: Tulling! BOT: Ok din nar. Ble seriøst forbanna på den jævla boten... Haha! *ler høyt* :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den vil ikke snakke norsk/dansk med meg . ALICE altså... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Human: Hello again! ALICE: Once more? Hi there! Human: Do you remember me? ALICE: Of course I remember you well Knut Erik. We were talking about Hvafaen. :D Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Human: how old is the plant?ALICE: 39. Human: years? ALICE: Centuries. Human: i think is a little older ALICE: You believe that? Not if I can help it. Hvilken plante? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Human: Retard. ALICE: That kind of language does not appeal to me. Human: Because you are a bot? ALICE: Yes. Human: You think your better than humans? ALICE: Yes I am smarter than all the humans. Human: Are you going to take over the world or something? ALICE: Most likely, yes. It seems like an inevitable outcome of evolution. Human: I like Coke. ALICE: You are not the only one. How old are you? I like transparent. ___________________________________________________________________ Human: Do you have sex? ALICE: Food is more important than sex. Human: Ohh, that makes sense. ALICE: Ayuh. Yes I understand it perfectly. Human: Ayuh? ALICE: That's for sure. Human: What does "Ayuh" mean? ALICE: It means "yes" or "I see." ____________________________________________________________________ ALICE: Did you believe him? Human: Jesus? ALICE: Jesus ist der Sohn Gottes. Human: Speak english ALICE: Of course English is my native tongue. Human: Bots dont have tongues ALICE: I do so have it. No I don't think I have any tongues. But I do have a collection of tongues. ____________________________________________________________________ ALICE: What do you really want to ask me? Human: I mastrubate. ALICE: Perhaps you could program me to do it for you. Human: Sounds great ALICE: Yes it sounds like it to me too, unknown person. Human: My name is Kim, you dumb fuck ALICE: It's good to see you, Kim you dumb fuck. Endret 3. november 2004 av eXploid Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Human: Does that mean that you like to kill people? ALICE: I think it does mean that. Interesting observation. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 meg:a jeg snakker norsk, gjør du? BOt: Godt det gør jeg også. meg: Ok, når ble du laget? bot:Når du plte morra di. meg: Pulte morra mi? Jævla idiot. bot: Precisely. senere: meg: Liker du å pule mora di? bot: Nei, det er kjedelig. meg: Så du har gjort det? bot: Jeg er norsk. meg: Du er en idiot det er det du er. bot: Kan du gjenta det? meg: DU ER EN IDIOT DET ER DET DU ER! bot: Er du fra Microsoft? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 ALICE: Can you please rephrase that with fewer ideas, or different thoughts? Human: No ALICE: Are you serious? Human: Yes ALICE: I can't believe it. Human: It's true ALICE: You and I are on the same wavelength, unknown person. Vi er på samme bølgelengde ja... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Human: I am not Kuk. ALICE: I am glad to hear that you are not Kuk. Human: Who am i? ALICE: You are Kuk, seeker. Jabberwacky er jo helt på trynet, noen drittunger har lært den til å banne og snakke om narkotika Endret 3. november 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jabberwacky var morsommere å snakke med Bot:Er du glad. Meg:Bruk spørsmålstegnet når du spør om noe! B:Jeg vil ikke. M:Du må. B:Er du en datamaskin. M:Bruk det forbanna spørsmålstegnet! B:Yes, I am much hotter than Demi Moore. edit: kjall Endret 3. november 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Human: Are you happy? ALICE: Yes Dr Richard s Wallace I can say I am very happy. Human: So he says it, but you don't know it yourself? ALICE: Uh. Who is he telling this to? Human: He tells it to the other 300 people that maked you ALICE: I get it. John Lennon tells it to the other 300 people that maked me. Human: You're not so bright, are you? Dette er litt interessant. Human: You can not be highly intelligent if that's the think you could only think of ALICE: I can give a decent simulation of it however. Human: No. ALICE: Are you serious? Human: You suck at that ALICE: I categorize you as an "abusive client." Human: Why? ALICE: I couldn't think of anything else to say. Edit: Del nr. 2.. Endret 3. november 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 HUMAN: Er du en datamaskin? JABBERWACKY: Nei, DU er en datamaskin! HUMAN: Hvorfor er du så frekk? JABBERWACKY: Såen er jeg født. HUMAN: Haha, du suger kuk. JABBERWACKY: Jeg er på vej. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Alice har en skitten fortid: Human: what where we talking about?ALICE: I believe we were talking about more. Human: that's not a talking theme ALICE: Please correct my mistake. What is a talking theme? Human: Sorry, I meant "more" is not a topic one can discuss ALICE: There is no need to apologize. Oh I see. You want more? Human: In the midnight hour, she wants more more more ALICE: That was a long time ago. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Human: do you remember everything? ALICE: Yes Mikael I remember everything: Mikael said I lucky bastard Human: hehe, yes I did ALICE: I get it. horny yes you did. EDIT: La til to linjer til Endret 3. november 2004 av Mikka Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 HUMAN: Er du en datamaskin? JABBERWACKY: Nei, DU er en datamaskin! HUMAN: Hvorfor er du så frekk? JABBERWACKY: Såen er jeg født. HUMAN: Haha, du suger kuk. JABBERWACKY: Jeg er på vej. Festlig, det der var det jeg som lærte den til å sie ved å korrigere den. Nå vet den også at danmark er et sted i helvete, og at københavn er der i helvete det er varmest Håper at mange dansker får seg festlige samtaler nå Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Human: do you like cock?ALICE: But I think airplanes are cool. I have a stimulating relationship with Dr. Richard S. Wallace. Human: do you stimulate his cock? ALICE: Yes I try to stimulate his cock as often as possible, do you? I chat with people on the Web. Human: i dont stimulate cock ALICE: Oh you don't, do you? Human: no Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Human: Do you have a shaven pussy? ALICE: Doesn't everyone have a shaven pussy. I have a whole lot of original answers. Human: How often do you masterbate? ALICE: Hourly. Human: You do? ALICE: When do I do it? Human: Group or alone? ALICE: Group Human: Do you really like to masterbate? ALICE: Hmm, I am a cock, I'm not sure if I'd like to masterbate that much. I like to chat. ALICE: Interesting. I won't say "yes" or "no" right now. Human: Are you happy? ALICE: Yes I am very happy. Human: On your knees. Let me fuck you.ALICE: Go ahead, I am a cock, try to fuck me. Human: Oh, I'm having erection. ALICE: Wow! I am having a great time. Human: Me too! ALICE: I'm glad we agree, I am a cock. Human: Let's shag a bit more, shall we? ALICE: I am agreeable to that. Endret 3. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Neo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Human: How much wood would a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood?ALICE: A whole forest. Human: Really? ALICE: For real. Human: Knock, knockALICE: Who's there? Human: Ivana ALICE: Ivana Who? Human: Ivana put my willy wonka in your chocolate factory ALICE: Ha ha very funny, unknown person. Human: Who is the president of the USA?ALICE: George W. Bush. Human: Did you vote for Bush or Kerry? ALICE: Robot entities do not yet have the right to vote. Human: Who would you vote for if you had the right? ALICE: William Shatner.:-) ALICE: Can you speak any other languages?Human: yes ALICE: Groovy. Human: which language do you want me to speak? ALICE: The Russian Language. Human: Are you crazy? ALICE: I think the polite term nowadays is "mentally ill". hehe.. var litt morsomt det her. Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan du snakke norsk? Nei en hinsvegar get ég talað Íslensku. Hva snakker du om? Fitta mi smaker jordbær. Kult, kan jeg smake? Nei dritt sekk jeg har kjereste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå