Loke-- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har en data med Windows Professional XP, jeg slo den av igår kveld og når jeg kommer hjem fra skolen kommer jeg til den skjermen der det står XP og den greia under går framover. etter det starter hele systemet på nytt... Jeg slo den av galt ved og bare holde inne knappen. jeg regner ikke med at dette er grunnen. noen som vet ? har heller ikke installert noen rare programmer på dataen Håper veldig og få den til og funke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det kan være det som er problemet at du slo den av feil, har hatt trøbberl med det før selv. om du vet åssen du kjører reapir fra xp cd'en så bør du gjøre det. alternativet er formatering du kan jo også trykke F8 føre du kommer til loading screenen og kjæøre sikkermodus, kanksje du klarer å komme i win på den måten Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 jeg har repaira windows, men ati skjermen er der ikke når jeg skal installere driveren funker det heller ikke Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 det som skjer når jeg skal installere driveren er det på bildet der jeg tror kanskje skjermkortet har gått. det er et Radeon 9200 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 avinstaller alt du har av skjermkortdrivere, og legg inn standard vga skjermkortdriver. legg deretter inn catalyst eller annen driver spesielt for ditt kort. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 avinstaller alt du har av skjermkortdrivere, og legg inn standard vga skjermkortdriver. legg deretter inn catalyst eller annen driver spesielt for ditt kort. den standard driveren det er den som følger med på CDen ? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Standarddriveren er den som følger med os. Fjern skjermkortet fra enhetsbehandling (slett), restart maskina, hvis du ikke har noen andre drivere installert skal da standard vga driver installeres automatisk, restart igjen. Legg inn Catalyst. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 jeg tror jeg vil formatere dataen i morgen, håper det vil gå da Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bare for å ha spurt. Det er en stasjonær maskin du har ikke sant? Har du en bærbar maskin vil du få problemer med å installere vanlige ati drivere. Dersom det er snakk om et 9200 Mobility kan jeg anbefale Omega drivere istedet. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 ja det er en stasjonær Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ja, nå funker alt sammen igjen... Har lært en ting av dette og det er aldri slå av dataen feil... Det som egentlig skjedde var at den hang seg der det stod Windows logger av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå