Gå til innhold

Back-knapp i Netscape

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netscape mangler mye som jeg synes er meget nyttig i blant annet IE. I tillegg synes jeg det er tregere enn IE og Opera. Den versjonen jeg brukte av Netscape insisterte på å laste ned hele sida før den viste noe som helst, i motsetning til IE og Opera som viser deg ting etterhvert som den laster ned.

Netscape har også en mye større andel bugs, og krasjer mye oftere enn de fleste andre browsere.

Jeg ville valgt IE fremfor Netscape, men hvis du er fornøyd og vil beholde Netscape, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med back-knappen. Tror nemlig ikke det er mulig i Netscape.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-24 09:50, DeZtr0 skrev:

IE er laget av microsoft. :wink:
:lol:

So? Det er verken en god eller fornuftig forklaring til å bruke Netscape fremfor IE.

Regner forøvrig med at du ikke mente dette helt seriøst heller :wink:

Lenke til kommentar

Rimelig lamme svar på denne tråden, dersom fyren har lyst til å bruke Netscape så la han få lov til det. Det er veldig usakleg å bashe Netscape når han vil ha tips om eit lite problem, han spurte faktisk ikkje etter argument mot Netscape.

Dessuten tvilar eg på om de veit kva de snakkar om, versjon 7 er ein vesentleg meir moden utgave enn 6, og har ein del kjekke ting som Opera har hatt monopol på, som popup-stopper, Tabbed browsing og mouse gestures(extra), samt epost og IM integrert.

Dessverre har heller ikkje eg noko konstruktivt svar på spørsmålet, men ettersom det er ein RC-utgave så er det vel eit par bugs enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...