Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Low id. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Hei. har nettopp invistert i 1mbps linje, og er fornøgd med det. Men når eg prøver meg på emule eller edonkey, får eg kun low id. Eg har åpna port 80i routern og instilt emule på å bruke den, likevell får eg low id. Noken som har nokre forslag? Tar i mot alt med takknemlighet :yes:

EDIT: Er kanksje litt feilposta, men var der eg synst det passa best :roll:

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har åpna port 80i routern og instilt emule på å bruke den, likevell får eg low id.

Port 80?

Port 80 er jo http, så jeg tviler på at et P2P program bruker samme port.

Kjører aMule her og har åpnet TCP port 4662 og UDP port 4672. Begge programmene bygger jo på samme standar, så portene skulle jo også være like.

Lenke til kommentar

Jammen, jeg får ikke åpne spesifikke porter. det er det som er problemet, men så lenge eg stiller emule inn på å gå på port 80 og den er åpen burde jo problemet vere løst. Eller tar eg helt feil?

EDIT: Skrivefeil

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

port 80 er reservert til http, tviler terkt på at noe annet program vil bruke den porten, ser du skriver i en annen tråd her om det samme, er det en zyxel router?

edit: i så fall:

SUA/NAT

->SUA Server(den listen du da kommer til)

->navnet er ikke så farlig.. skriv start port og end port og ipadressen din. så skal alt være løst.. :)

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Har ikkje muligheit for åteste du ut enda. Skal prøve seinare i kveld. Men tusen takk for innspillet, det var en som tipsa meg om at det var slik eg måte gjere det. Han visste antagelivis ikkje helt ka han snakkte om. JA det er en zyxel

EDIT: Ka meiner du med start port og end port? Reknar med eg ikje skal skrive det ordrett, men nokre tal. Er ikkje den mest erfaren innenfor detta, som du kanskje merka :blush:

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...