tjohanne Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Angående Gamers artikkel om pris på GameCube http://www.gamer.no/artikler/mai2002/gcpris.html Det sies her at hvis en prissenking i Norge skjer på lik linje med den i USA, så kan vi forvente oss en GameCube-pris på 1490,- her i landet. Når vi vet at GameCube er ca 600 kroner billigere i Tyskland/England enn den er i Norge, på grunn av momsforskjellene, så vil dette altså medføre at vi får kjøpt GameCube for 890,- hvis vi drar på ferie til f.eks Tyskland eller England. ... og det tror jeg er fint lite sannsynlig. Min konklusjon: prisen kommer IKKE til å synke særlig mye i Norge eller resten av Europa. Kanskje litt, men ikke mye. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Den europeiske prisen GameCube var lavere enn den i Nord Amerika (før reduksjonen), og GC har vært lengre ute på den Amerikanske markede. Med tanke på dette, så tviler jeg på at Nintendo kommer til å sette ned prisen, før eventuelt Sony eller MS gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå