Thanatos Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har sett dette bilder flere ganger på itavisen, men nå begynner jeg litt å lure hvor stor sjanse er det for at noen kan ha et slikt oppsett, og at der er nøyaktig likt det jeg har hatt en lang tid nå! Jeg har hatt dette oppsettet en god stund (alle tingene unntatt skjerm i 2-3 år og skjerm i 1 1/2 år), og synes det er veldig sært at folk kan ha det samme som meg Dette virker kanskje som en ganske tåpelig topic, men jeg har lurt dette ganske lenge, så hvis noen vet det, vennligst svar på forhånd takk! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tar vi vekk skjermen så er det bare tastaturet, mus, matte og den ene høytaleren som er igjen. Skjønner ikke helt at det spørsmålet kan plage deg så mye... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det der liksom sånn skikkelig unormalt oppsett? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Dette må undersøkes nærmere Endret 3. november 2004 av arianar Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Dette må undersøkes nærmere ttp://forumspam.articblue.nl/post_related/whocares/images/0200.jpg hahaha! beste bildet jeg har sett på lenge Endret 3. november 2004 av mais Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er det der liksom sånn skikkelig unormalt oppsett? Nei, mulig det er ganske normalt, men jeg har ikke sett det noen annen plass en her og på det bildet Skjønner ikke helt at det spørsmålet kan plage deg så mye... plage å plage, men det er liksom så rart, at de bruker det der ganske ofte + at det er det samme som jeg har Dette må undersøkes nærmere http://forumspam.articblue.nl/post_related...images/0200.jpg :!: så bra ! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå