Overcome Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har kjøpt inn AMD Athlon 64 3000+ BOXED med et Gigabyte k8ns pro hovedkort. Det som skjer er at cpu vifta stopper når windows laster inn. Har byttet over fra cpu vifte pluggen til chassis vifte pluggen, da funker vifta. Noen som har noen svar? Hovedkortet har smart fan funksjon. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 skru av smartfan i bios så løser det seg. Den skrur av vifta til du når en viss temperatur før den spinner opp igjen. Alt står i bios Lenke til kommentar
Overcome Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Har prøvd det. slo av smart fan.. men vifta stopper uansett.. Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Øh... En stund siden siste post her, men jeg har samme problem. Har samme hovedkort og, med AMD 64 3200+ boxed. Hvis du har funnet løsningen, så hadde det vært fint hvis du delte den Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Prøv å overvåke temperaturen under forskjellige opperasjoner så finner du ut om det er noe å være redd for. Høres ut som en smart løsning å slå av vifta dersom ikke prosessoren er varm nok, og så stille det blir. Endret 9. november 2004 av perpyro Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan godt være at den slår seg av fordi den ikke har noen grunn til å være på ja Har du sett om den noen gang slår seg på igjen? Når du spiller eller noe? Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hehe, silly me, var bare smartfan som hadde skrudd seg på da jeg flasha bios Fikk bare panikk siden jeg hadde på cpu-fan fail alarm som begynte å pipe noe sinnsykt bare sånn plutselig her en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå