Plomma2 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei For ikke så lenge siden oppdaget jeg at webdesign er ganske gøy. Jeg er (åpenbart) ikke så veldig flink, men jeg ville høre fra de oh store webmasterene på forumet om det ver noe håp for meg. Kan ikke noe annet enn HTML enda, men leser for øyeblikket tutorials i håp om å klare å lære meg PHP. Takker for all kritikk Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tydelig at det er en av dine første sider Hater slike upraktiske sider med inline frames som du sikkert komme til å bruke. Designet er også preget av et overbruk av effekter (skygge). Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Heh, jo. Det er den første siden jeg har laget der jeg ikke brukte filtere. Får vel bare prøve på nytt da. Ingen starter på toppen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heh, jo. Det er den første siden jeg har laget der jeg ikke brukte filtere.Får vel bare prøve på nytt da. Ingen starter på toppen. En massiv bruk av layerstyles, skrikande og fæle farger er ikkje bedre enn filters Alle verktøy i photoshop kan/skal brukast, men med vett Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Uæææ. - Mye bevel and emboss - Fææl font i menyen - Ikke overdriv med skygge - Fjern "plomma" som står over innholdet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå