unwill Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Nå begynner jeg å ha en altfor lang programmeny i Win XP. I Win ME så skjulte den programmer som jeg ikke brukte ofte, og bare viste de jeg brukte. For å få fram de jeg ikke brukte ofte klikket jeg på en pil nederst... Jeg greier ikke å finne denne funksjonen i Win XP... hvor er den? Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
dnort Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Tror du finner svaret på det du lurer på her. Personlig liker jeg ikke denne funksjonen, og synes det er mye mer effektivt å organisere alle programmene i egne mapper etter hvilke funksjoner de har. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-05-24 04:34 ] Lenke til kommentar
Viva Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Personlig liker jeg ikke denne funksjonen, og synes det er mye mer effektivt å organisere alle programmene i egne mapper etter hvilke funksjoner de har. Som dnort skriver, gå til: C:Documents and SettingsAll UsersStart-menyProgrammer - Opprett ny mappe ved å høyreklikke. Å plasser filene du vil ha der. F.eks en mappe for fotoprogrammer, en for videoprogrammer, en for html osv... - Programmene kan du dra inn dit i startmenyen Når du er ferdig "låser" du menyen fast ved å deaktivere "dra og slipp" fra samme menyen som vist på bildet over.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Takk for hjelpen. Det er sikkert mer orden hvis man kategoriserer dem, men det er enklere å bare la windows gjøre jobben. Kategorisering gjør også at det sansyneligvis tar lengre tid, siden de nå er enda et nivå lengre inn. Med mindre du bare legger ut selve shorcut til exe filen på mappen og ikke hele med help og uninstall osv da. Takk for hjelpen. Nå er det sånn som jeg vil ha det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå