Ozelot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes det forresten er lit rart at vi ikke er norges største forum..noen statistikker over hvor store vi er i forhold til andre forum ? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det mulig å poste en liste med hvem som har flest innlegg?? eks topp fem liste eller nå sånt. Hadde vært kult å sett. Klikk på Medlemsliste i margen til venstre, velg "Alle medlemmer" etter " Totalt antall inlegg" i "Synkende rekkefølge". Geir Jeg ligger på delt 449. "plass"! Gøy! Men nå er det mye søppelposter ute å går her på forumet så ligger nok egentlig høyere. Skulle vært statistikk for antall tegn pr. medlem! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Her er innlegget C4STOR skrev på som sikkert gjorde han lykkelig de neste månedene ...tiden var 08.58.... btw.: Grattis!!! Endret 3. november 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg satser på å vinne ved neste milepæl Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Må få gratulere jeg også Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg satser på å vinne ved neste milepæl Hehe, ja det hadde vært en grei sak det. Men det tar nok en stund før man får en million innlegg til. Jeg vinner aldri noe uansett, så for meg betyr det lite. Men gratulerer til c4stor. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Oi, steike! Gratulerer Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vil ikke gratulere, er bare jævla misunnelig Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 steike det gikk fort fra 2 mil til 3... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Men det tar nok en stund før man får en million innlegg til. Tjaaa, det er vell ikke så lenge til hvis vi fortsette i denne farten. fra april til i morges fikk vi en mill innleg. og med gjennomsnitlig 100 nye forumbrukere hver dag vil det gå rimelig fort vil jeg tro. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Men det tar nok en stund før man får en million innlegg til. Tjaaa, det er vell ikke så lenge til hvis vi fortsette i denne farten. fra april til i morges fikk vi en mill innleg. og med gjennomsnitlig 100 nye forumbrukere hver dag vil det gå rimelig fort vil jeg tro. Nå må vi huske at det bare er en brøkdel av brukerne som er aktive. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 G R A T U L E R E R Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tjaaa, det er vell ikke så lenge til hvis vi fortsette i denne farten. fra april til i morges fikk vi en mill innleg. og med gjennomsnitlig 100 nye forumbrukere hver dag vil det gå rimelig fort vil jeg tro. Hydr hydr. Ja det blir vel fort noe nytt å gi vekk da. Vi får se. Vi får se. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer til C4STOR! Må si at det har gått sinnsykt fort fra 2mil til 3mil. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tenk om innlegg nr. 3mill var 100% spam Gratis Din slask (ironi) *Missunelig som f* Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 gratulerer, både til C4STOR, og alle andre forumbrukarar som har vert med på å nå 3 mill. merket. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer C4STOR!!! Det er noen som har flaks her... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Trodde det skulle være mye mer enn 3 millioner innlegg. *håpe på å bli nr 4 mill* Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Koselig å se at det vat ett "kjent fjes" som vant ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå