jh_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ahh, tilfeldigheter.. Noen som har flaks Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer C4STOR, fin premie det der Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Siden jeg føler meg i det greie hjørnet idag: Ble lettest med bilde Endret 3. november 2004 av Jg.a Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Klikk på Medlemsliste i margen til venstre, velg "Alle medlemmer" etter " Totalt antall inlegg" i "Synkende rekkefølge". Geir Det funka fint det. Takker Takk til Jg.a også, for at du tok deg bryet.. Endret 3. november 2004 av owgrant Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer, C4STOR! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kult at det er så mange poster her, det sier litt om forumet Gratulerer! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Grattis til vinneren:D Siden du allerede har hl-2 på kupong tok jeg meg friheten om å sende den premien hjem til meg selv Håper du liker resten Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Lurer på om han i det hele tatt vet det selv ennå? Grattis annyways Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Lurer på om han i det hele tatt vet det selv ennå? Grattis annyways Jepp det lurer jeg også på!!! Gratulerer C4stor Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer! Blir sikkert glad når han tar den daglige turen innom gamer.no Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer, ser du har vert aktiv her i det siste, sikkert vell fortjent Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer... selv om hele forum-community'en stod for arbeidet, så er du vår lille Judas. Tuller bare, grattis dude. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nice C4STOR, viste ikke at det var slike konkurranser her på hw-forumet. Grattis, og kos deg med Half-Life 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) jepp, grattis til C4STOR og alle forumbrukerne ps: Til dere Halo2 fans, hos spaceworld får dere limitided edition til prisen av vanlig dersom dere forhåndsbestiller! Endret 3. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 castor får en fin overraskelse når han kommer hjem for å lese på forumet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 baaaaaaah....tenk vis eg hadde posta på den tida... Men flotters med 3 mill Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer C4STOR! Og gratulerer Gamer.no og HW.no osv Fin premie det der Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gratulerer da. Jeg skjønner fortsatt ikke at vg har fler poster enn hw, det er jo skjelden det kommer nye poster (iallefall i de trådene jeg har vært inom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå