Joachim_F Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 God formiddag, Vietnam! Enspillerdemoen av Men of Valor: Vietnam er her, og vi kan finne ut om 2015 har klart å gjenskape magien fra MoH: Allied Assault. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Vil ikkje si at magien fra noen MOH spillene er blitt gjenskapt her... Ett litt mere smooth control system, pluss engine tweaks,bedre AI og lyd så nærmer vi oss hvertfall litt Men ut i fra EN SP demo så er det umulig å si noe om resten av spillet da.Det har i hvertfall potensiale til å bli ett godt Vietnam spill Endret 3. november 2004 av Mala Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Spillets AI er omtalt som veldig dårlig. Leste nettop testen til IGN hvor spillet fikk en svært middels/lav karakter. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er det ikke 2015 som også lager MOH:PA ? er det ikke vanskelig å lage to spill samtidig eller er det mange folk der?? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 er det ikke 2015 som også lager MOH:PA ? Nei, det utvikles så vidt jeg vet av et internt EA-team. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dette spillet er jo konge da bra da! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Laster ned demoen nå. Noen som kan gi info om demoen? (annet enn "den sugde" eller "den var konge") Hvor lang er den? EDIT: Altså, ikke hvor mange levels, (leste det i artikkelen ), men hvor lang spilletid? Endret 6. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har nå prøvd den, og synes den er skikkelig kul, jeg! Ekte FPS-morro! Grafisk sett har jeg ingen ting å si (værken på godt eller vondt). Noen bevegelser som folka gjør ser litt fjottete ut, men det er ikke noe irriterende med det. Scriptede sekvenser har jeg ingen ting imot, så lenge utvikler innrømmer at han scripter spillet (Noe som MoH: PA utvikler ikke klarte ) Denne demoen har ganske mange filmatiske (og flere ganger morsomme) ting og tang, som feks: Soldatene er skikkelige badasses, som roper MotherF*C**R når de møter på masse VC. Et kamera team følger med, og når soldatene er på film, må de jo være litt "barske"! En i kompaniet ditt er også veldig overilt, og dundrer ned en vietnameser med kolben, før de vet om han er god eller ond, og de amerikanske soldatene brenner opp en liten landsby etter de er "ferdig" med den. (Platoon, anyone?) AI'en er ikke noe å skryte av, men jeg klager heller ikke på den Overall er denne demoen over middels, med masse (som nevnt tidligere) fps-morro. Det eneste som kan stoppe meg fra å kjøpe dette spillet er at det kommer så forbanna mange spill nå, denne måneden Endret 6. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 DETTA ken bli bra! men trur Brothers in Arms blir bedre.. men ska gji mov:v en bra sjanse jah.. gler meg til å prøve d Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 demoen var ok, men realistisk er det ikke, pluss jeg vil ha min 1911 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 syns det var skuffende jeg. Det var dårlig grafikk men det krevde mer av maskina enn farcry. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 og når skal produsentene skjønne at det er ikke kult med finder som respawner. må sikkert ha skutt 70 folk, og de skulle liksom ha bod i 3 små hytter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 og når skal produsentene skjønne at det er ikke kult med finder som respawner. må sikkert ha skutt 70 folk, og de skulle liksom ha bod i 3 små hytter? :!: Vietcong kunne det me å overraske amerikanerene under Vitennam krigen skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg