DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mener å ha lest et sted at det skal være mulig å gjøre denne brenneren om til en 8x, samt gi den støtte for - plater i tillegg til + plater. Noen som kan si meg hvor jeg finner info om dette, og om det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.cdfreaks.com/drive/firmware/1017 Denne firmwaren gir støtte for flere plater. men det du tenker på er nok å flahse brenneren opp til modellen øve. Vett ikke heilt kor eg finner det på nette peewee Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har du sjekka hjemmesidene til Lite-On? Mener de faktisk har hatt firmware der som gjør susen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Fant ut hvordan det gjøres. Nå gjenstår det bare å se om brenneren min kan brenne på 8x, og om den støtter - plater i tillegg. Hadde hvert supert om det gikk, får en dobbelt så rask brenner uten å måtte betale noe ekstra for det:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er der noe program som jeg kan teste om den faktisk er blitt en liteon 811 framfor en 401? Har ikke - plater her, og heller ikke 8 x plater, så fint om der er et program som vil teste for meg. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er der noe program som jeg kan teste om den faktisk er blitt en liteon 811 framfor en 401? Har ikke - plater her, og heller ikke 8 x plater, så fint om der er et program som vil teste for meg. Hva med å fortelle hva du gjorde, evt link til ny firmware? ;-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er der noe program som jeg kan teste om den faktisk er blitt en liteon 811 framfor en 401? Har ikke - plater her, og heller ikke 8 x plater, så fint om der er et program som vil teste for meg. Hva med å fortelle hva du gjorde, evt link til ny firmware? ;-) Kan gi dere linker når jeg er sikker på at det virker som det skal, så slipper en at folk kan ende opp med brennere som ikke virker. Har fått et lite problem nå, så stresser litt... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er der noe program som jeg kan teste om den faktisk er blitt en liteon 811 framfor en 401? Har ikke - plater her, og heller ikke 8 x plater, så fint om der er et program som vil teste for meg. Hva med å fortelle hva du gjorde, evt link til ny firmware? ;-) Kan gi dere linker når jeg er sikker på at det virker som det skal, så slipper en at folk kan ende opp med brennere som ikke virker. Har fått et lite problem nå, så stresser litt... ok, hva slags problem fikk du? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=download.html Det programmet gir deg all informasjon om brenneren din. (dette er vell et lovligt program og går ikke under warez eller piratkopiering gjør det det?) Du trenger ikke 8x cd`er for å brenne på 8x. viss platene dine er gode nok så skal det gå an det. Bruk DVDidentifer til å kjekke hvilken produsent som lager platen. peewee Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Problemet er at lyset på brenneren bare blinker, og den klarer ikke å oppdage noe plater, så noe har jeg gjort feil underveis. Om jeg går tilbake på firmware og eeprom, så virker den igjen, men da er jo hele vitsen vekke. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Problemet er at lyset på brenneren bare blinker, og den klarer ikke å oppdage noe plater, så noe har jeg gjort feil underveis. Om jeg går tilbake på firmware og eeprom, så virker den igjen, men da er jo hele vitsen vekke. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Prøv den linken jeg gav deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå