Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med vapochill og spenning i taket, så kanskje!? :p Men jeg er ganske skeptisk. Men å få den til å kjøre på "3500+"-hastighet skal ikke være noe problem med god nok kjøling (tror jeg). Husk at 2600+ IKKE er 2,6GHz

lol vet da det..

det blir jo ca en 75% økning i mhz.. noe som er ikke tror er helt mulig..

ihvertfal ikke fra en som ikke engang vet hva fsb er..

Lenke til kommentar
ihvertfal ikke fra en som ikke engang vet hva fsb er..

Da besvarer du jo i og for seg ditt eget spørsmål, da... ;)

jaja.. igrunn..

:-)

men mens eg har deg her..

lurer på å kjøre min 2400 mobile litt høyere, akkurat nå har eg den på 2.2 på 380fsb..

får ikke noe høyere på fsb for da må eg modde HK mitt tror eg.. (noe som eg ikke har råd til å fucke atm, hehe).

kjører bare luft.. holder seg på 40 stabilt, men er ikke sikker om eg burde presse den noe høyere en 2.2?

vet du noe om den cpu'n? tror det er den 45w mobil'n, hugser ikke helt..

Lenke til kommentar
Du mener vel 190 fsb? ;)

Har min 2400+ mobile på 2,3GHz (200FSB) med vcore på 1,6. Kjører frostbite på lav hastighet, så jeg kommer meg ikke høyere uten temperaturer jeg ikke liker. Har NF7-S V2. Hvilket HK har du, forresten?

ja 190 fsb ;) hehe

har samme HK som deg.. Abit NF7-S V2.0

kjører Thermaltake Venus Silent Boost K7 CPU- Kjøler Socket A, Opp til XP3400+

som vifte på cpu'n

:-)

Lenke til kommentar

Etter klage på at tråden ble stengt (vet ikke hvem som klagde, så jeg skriver den her).

Synest han bruker admin retighetene litt for hardt.. en allerede "tråd" som er igang med en diskusjon, go så kommer han dusten og stenger den.. synest det er bare TEIT

*Diskusjonen var ikke godt i gang

*Når trådstarter ikke har god nok fantasi til å finne på ett bra emnefelt, og i tillegg omgår tre ords regelen, stenges tråden. Dette er for å lære trådstarter å bruke emnefeltet mer riktig, for ellers driter han/hun bare i denne regelen ettersom han/hun tydeligvis ikke har lest retningslinjene. Det er nemlig en GRUNN til at tre ords regelen er der. Den er der ikke for moro skyld. Og når den omgås... ja, da må vi gjøre noe med det. Erfaringer viser at brukere ikke bryr seg når vi endrer emnefeltet for dem, for da tror de bare at "jaja, gidder ikke finne på bra emnefelt, for mod endrer det for meg uansett". Derfor må vi stenge, og tvinge brukeren til å finne på et bra emnefelt. Forstår nå?

Og så har alle medlemmer forpliktet seg til å lese retningslinjene, og gjør man ikke det, så er uvitenhet ingen unnskyldning. Og da bør man ikke klage over en slik avgjørelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...