TJ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 YEAH! Alt tyder nå på at Bush blir valgt for fire nye år! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette er da ingenting å lage et gledesutbrydd for Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ser dette innlegget ironisk, og ler derfor av TJ-s innlegg. Haha, good one, TJ. Bare tenk deg, hypotetisk, om noen ØNSKET å ha Bush som president. BWAHAHA! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 La nå han få ha sine gledesutbrudd for seg selv, det er ikke alle som lar seg påvirke av internetvitser, michael moore's "kommunist propaganda" og europeisk media. (sånn btw. ikke misforstå, liker ikke Bush selv, men det er jo ikke nødvendig å rakke ned på en som ikke tenker likt.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg ser dette innlegget ironisk, og ler derfor av TJ-s innlegg. Haha, good one, TJ. Bare tenk deg, hypotetisk, om noen ØNSKET å ha Bush som president. BWAHAHA! Bwahahaha, bare flere her på forumet og (so far) 59,019,626 amerikanere. Jepp, her ser jeg at vi tar i bruk den kjente regelen: Har jeg en mening om noe må alle ha den meningen, ellers er de dum. Endret 4. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Et innlegg kan tas ironisk, although det er min oppriktige mening. Jeg sier som mange amerikanere: "Anyone but Bush". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Et innlegg kan tas ironisk, although det er min oppriktige mening. Jeg sier som mange amerikanere: "Anyone but Bush". Jeg sier som amerikanere flest: Bush. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Flotte greier! Selv om jeg har visst det i et døgn Lenke til kommentar
TJ Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Bare for å klare opp i eventuelle misforståelser, så var dette innlegget ikke ment ironisk Jeg sier som SteffyBoy, JoachimR, Seixon, don_Vito, JBlack, alexf, el-asso ++ og ikke minst 59,019,626 amerikanere: Bush EDIT: Skrivefeil Endret 4. november 2004 av TJ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg har et ord til deg: Hest... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg sier som amerikanere flest: Bush. 53 % Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 *sprette champagne og skåle sammen med mine Alqaida venner* Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror USA nettopp økte sin risiko betraktelig for terrorisme ved å gi den fyren 4 nye år. Jaja... Han gjør det vel bedre denne gangen. Fått litt øvelse nå. Begynner vel å bli varm. Tror man skulle slite med å finne fornuftige folk innenfor USA's grenser uansett... Men feite folk, DET har dem nok av! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg sier som amerikanere flest: Bush. 53 % 53% er vel flere enn 47%. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg sier som SteffyBoy, JoachimR, Seixon, don_Vito, JBlack, alexf, el-asso ++ og ikke minst 59,019,626 amerikanere: Bush Du glemte meg Uansett; er ikke noe sarkastisk ved å støtte bush! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da sier jeg som amerikanere flest gjorde for 4 år siden: Al Gore! At Bush er president i 4 år til er meg fanden en god grunn til å dimme fra militæret sporenstraks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå