Gå til innhold

Bush president for fire nye år!

TJ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La nå han få ha sine gledesutbrudd for seg selv, det er ikke alle som lar seg påvirke av internetvitser, michael moore's "kommunist propaganda" og europeisk media. (sånn btw. ikke misforstå, liker ikke Bush selv, men det er jo ikke nødvendig å rakke ned på en som ikke tenker likt.)

Lenke til kommentar
Jeg ser dette innlegget ironisk, og ler derfor av TJ-s innlegg.

Haha, good one, TJ. Bare tenk deg, hypotetisk, om noen ØNSKET å ha Bush som president. BWAHAHA! :lol:

Bwahahaha, bare flere her på forumet og (so far) 59,019,626 amerikanere.

:ermm:

Jepp, her ser jeg at vi tar i bruk den kjente regelen: Har jeg en mening om noe må alle ha den meningen, ellers er de dum.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Bare for å klare opp i eventuelle misforståelser, så var dette innlegget ikke ment ironisk ;)

Jeg sier som SteffyBoy, JoachimR, Seixon, don_Vito, JBlack, alexf, el-asso ++ og ikke minst 59,019,626 amerikanere: Bush :w00t:

EDIT: Skrivefeil

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Tror USA nettopp økte sin risiko betraktelig for terrorisme ved å gi den fyren 4 nye år. Jaja...

Han gjør det vel bedre denne gangen. Fått litt øvelse nå. Begynner vel å bli varm.

Tror man skulle slite med å finne fornuftige folk innenfor USA's grenser uansett... Men feite folk, DET har dem nok av!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da sier jeg som amerikanere flest gjorde for 4 år siden: Al Gore!

At Bush er president i 4 år til er meg fanden en god grunn til å dimme fra militæret sporenstraks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...