H4ngm4N Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det bare meg som liker manualer? Liker å sitte å bla i dem når spillet innstaleres og kjenne lukten av manualen? (er jeg rar?)Lukte på en pdf? Nei takk. Gode gammledagse manualer? Ja takk. Du er ikke rar (dvs. det vet jeg ikke, men at du liker lukten av manualer gjør deg ikke rar). Det er følelsen, jeg liker å lese stats til våpen, bakgrunnshistorier o.l. under installasjonen, det gjør at du gleder deg enda mer til det er ferdig innstallert... Kjøpte meg WC3: TFT for litt siden, det var gøy å lese om nye oppgraderinger og alle slags ting mens jeg innstallerte det!!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jaja.. merkelig at de skulle droppe det på et såpass stort spilll... er det ikke med .pdf manual heller ? har sett det på ganske mange spill i det siste.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mmmmm....lukten av manualer....Jeg liker "boka" som er i coverne, mye kjekt som står i de..som f.eks historien(kjekt for meg som ikke har spilt nr1), våpen-specs, monster-specs osv. Jeg tror at spillet kommer med en manual, det er jo tross alt et av de største spilla som kommer i år. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mmmmm....lukten av manualer....Jeg liker "boka" som er i coverne, mye kjekt som står i de..som f.eks historien(kjekt for meg som ikke har spilt nr1), våpen-specs, monster-specs osv. Jeg tror at spillet kommer med en manual, det er jo tross alt et av de største spilla som kommer i år. en fra Valve sa jo selv at det ikke kommer med manual.. men det kan jo hende det er en .pdf manual på dvden, det har jeg ikke hørt noe om. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Halvveis OT: Hvis jeg kjøper HL2 i butikk, følger det med en full Steam-install da? Som jeg kan f.eks downloade Counter-Strike og HL1 kun ved å bruke CD-key? Hadde vært kjekt å ha et sett med CD-plater å forholde seg til, for å så laste ned alle andre spill (som man har egen lovlig CD_key til) senere. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva er det som skjer med cdkeyen da? Hvordan blir den gitt til hver enkel person? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva er det som skjer med cdkeyen da? Hvordan blir den gitt til hver enkel person? Doug Lombardi - That's correct. There is a quick reference card included to guide folks through installation and set up. Hvis jeg kjøper HL2 i butikk, følger det med en full Steam-install da? Som jeg kan f.eks downloade Counter-Strike og HL1 kun ved å bruke CD-key? Steam lastest ned fra Steampowered.com og er på bare ~700kb. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det bare meg som liker manualer? Liker å sitte å bla i dem når spillet innstaleres og kjenne lukten av manualen? (er jeg rar?)Lukte på en pdf? Nei takk. Gode gammledagse manualer? Ja takk. nei! du er ikke aleine!!! jeg er 100% enig med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå